Merk | Toyota |
---|---|
Model | Land Cruiser |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2650 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 4164 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 204 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2005-12-20 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2005-12-20 |
APK vervaldatum | 2025-04-04 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 5 kilometerstanden en 11 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 eigenaren
2 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 5014
Aantal dagen in bezit: 370
Aantal dagen in bezit: 33
Aantal dagen in bezit: 652
Aantal dagen in bezit: 319
Aantal dagen in bezit: 27
Aantal dagen in bezit: 657
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport5 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportKoppelingskogel te veel gesleten
De airbagcomputer bevat een fout. Hierdoor kunnen de gordijnairbags en de gordelspanners onverwacht afgaan.
Het afgaan van de gordijnairbags en gordelspanners verhoogt het risico op kleine verwondingen van de inzittenden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de airbagcomputer vervangen.
De borgring, waarmee de stuurgaffel op de stuuras is geborgd, kan als gevolg van extreme belasting op de voorwielen verschuiven. Vervolgens kan bij herhaaldelijke maximale stuuruitslag de stuurgaffel losraken van de stuuras.
Onbestuurbaar raken van het voertuig.
De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De hoofdas van de stuurkolom wordt dan vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2005 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 776 |
Periode | 1989-11-07 - 2025-04-25 |
Aantal geregistreerde auto's | 686 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 293 |
Aantal import auto's | 270 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 153 |
Import percentage | 39% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1989 | 2 | 1 | ||
1998 | 2 | 1 | ||
1999 | 15 | 7 | ||
2000 | 50 | 18 | ||
2001 | 60 | 26 | ||
2002 | 64 | 16 | ||
2003 | 43 | 9 | ||
2004 | 61 | 17 | ||
2005 | 25 | 7 | € 100.989,- | € 26.372,- |
2006 | 38 | 10 | € 95.517,- | € 24.524,- |
2007 | 7 | 1 | € 19.588,- | |
2008 | 7 | 1 | € 19.271,- | |
2009 | 3 | 1 | € 21.308,- | |
2010 | 6 | 3 | € 60.944,- | € 21.275,- |
2013 | 2 | 1 | € 121.622,- | € 29.100,- |
2014 | 1 | 0 | € 115.394,- | € 27.620,- |
2020 | 2 | 1 | € 80.725,- | € 19.385,- |
2021 | 1 | 0 | € 61.506,- | € 14.819,- |
2022 | 7 | 0 | € 83.446,- | € 20.031,- |
2024 | 289 | 150 | € 99.768,- | € 23.850,- |
2025 | 1 | 0 | € 115.726,- | € 27.699,- |