Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Amg Glc 63 S 4matic |
Type | stationwagen |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 5 |
Gewicht | 2010 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 9 |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 3982 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 511 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2023-10-10 |
---|---|
Eerste registratie | 2018-04-12 |
Eerste toelating in Nederland | 2023-07-04 |
APK vervaldatum | 2025-07-04 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2023 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 6 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1909
Aantal dagen in bezit: 98
Aantal dagen in bezit: 576
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen.
Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen.
De aansluiting van de positieve kabel aan de starter kan mogelijk door trillingen kortsluiting veroorzaken.
Indien er kortsluiting optreedt, kan pech of brandschade niet uitgesloten worden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de aansluiting van de pluskabel aan de starter en indien nodig aangepast.
De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout.
Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale.
U hoeft g��n contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aangepaste software.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2018 | € 76.950,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2018 | 88.156 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2018 | 5 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 410 |
Periode | 2017-10-18 - 2019-07-11 |
Aantal geregistreerde auto's | 102 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 4 |
Aantal import auto's | 51 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 4 |
Import percentage | 50% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2017 | 3 | 2 | € 167.850,- | € 37.367,- |
2018 | 94 | 48 | € 173.784,- | € 33.500,- |
2019 | 5 | 1 | € 175.821,- | € 43.505,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
K-986-FN | Premium feature | Premium feature | |
HFB-56-L | Premium feature | Premium feature | |
R-998-FF | Premium feature | Premium feature |