€ 47.750 tot € 59.250,-
€ 92.617,-
€ 14.173,-
Nee
2022
2024-02-19
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Glc 200 4matic |
Type | stationwagen |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 5 |
Gewicht | 1925 kg |
Brandstof | Hybride |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 9 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1999 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 204 pk |
Vermogen continue (elektrisch) | 14 pk |
Vermogen maximaal (elektrisch) | 23 pk |
Brandstof | Elektrisch |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Verbruik (WLTP) | 7.7 |
CO2 uitstoot | 174 |
Tennaamstelling | 2024-02-19 |
---|---|
Eerste registratie | 2022-10-05 |
Eerste toelating in Nederland | 2022-10-05 |
APK vervaldatum | 2026-10-05 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 59.250
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Er zijn 2 kilometerstanden en 5 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 295
Aantal dagen in bezit: 207
Aantal dagen in bezit: 437
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe sleepinrichting in de voorste dwarsbalk is mogelijk niet in orde. De inschroefdiepte van het sleepoog is dan te gering.
Bij belasten van het ingeschroefde sleepoog loslaten van de verbinding
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De voorste dwarsbalk wordt dan gecontroleerd en indien nodig vervangen.
De elektrische draadboom aan de B-stijl kan mogelijk beschadigd zijn.
Er kan mogelijk kortsluiting ontstaan, ter hoogte van de beschadigde elektrische draden, waardoor risico op brand niet volledig uitgesloten kan worden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen voorzorg de kabelboom ter hoogte van de B-stijl controleren en indien nodig herstellen.
De akoestische dempingsmat kan loskomen van de B-stijl en in het bereik van het oprolmechanisme van de veiligheidsgordel komen.
De beweging van de gordelband kan gehinderd worden en de functie van de veiligheidsgordel nadelig beïnvloeden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. In het kader van een terugroepactie zal het voertuig worden gecontroleerd en aangepast.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2022 | € 62.300,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2022 | 49.359 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2022 | 1 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 341 |
Periode | 2022-09-27 - 2024-01-24 |
Aantal geregistreerde auto's | 188 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 20 |
Aantal import auto's | 75 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 20 |
Import percentage | 40% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2022 | 42 | 17 | € 87.571,- | € 10.952,- |
2023 | 143 | 58 | € 88.632,- | € 12.432,- |
2024 | 3 | 0 | € 89.559,- | € 16.018,- |