€ 12.879,-
Ja, 2017
2002
2025-01-17
Merk | BMW |
---|---|
Model | 520i |
Type | sedan |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1600 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2171 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 170 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-01-17 |
---|---|
Eerste registratie | 2002-01-18 |
Eerste toelating in Nederland | 2017-09-02 |
APK vervaldatum | 2025-01-19 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport4 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 985
Aantal dagen in bezit: 1468
Aantal dagen in bezit: 9
Aantal dagen in bezit: 92
Aantal dagen in bezit: 105
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBandenspanning niet op juiste waarde (4x)
Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar (2x)
Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Lichtbeeld dimlicht onjuist
Uitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse
Remverschil op 1 as te groot
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Mistachterlichten schakelaar ondeugdelijk
Retroreflector vertoont gebrek
Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan bij activatie een te hoge druk ontstaan.
bij activatie kan de binnendruk in de gasgenerator te hoog worden. De gasgenerator kan ontploffen en metalen onderdelen kunnen letsel veroorzaken, onder omstandigheden dodelijk letsel.
De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2002 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 921 |
Periode | 1975-04-12 - 2019-01-03 |
Aantal geregistreerde auto's | 363 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 13 |
Aantal import auto's | 178 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 13 |
Import percentage | 49% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1975 | 1 | 1 | ||
1981 | 4 | 2 | ||
1982 | 27 | 14 | € 4.113,- | |
1983 | 21 | 11 | € 4.517,- | |
1984 | 14 | 7 | ||
1985 | 28 | 8 | € 4.534,- | |
1986 | 17 | 4 | € 5.230,- | |
1987 | 6 | 3 | ||
1988 | 3 | 1 | € 6.238,- | |
1989 | 9 | 4 | € 7.704,- | |
1990 | 8 | 4 | ||
1991 | 11 | 6 | ||
1992 | 2 | 1 | ||
1993 | 2 | 1 | ||
1994 | 6 | 3 | ||
1995 | 8 | 4 | € 9.947,- | |
1996 | 2 | 1 | € 17.622,- | |
1997 | 10 | 5 | € 12.122,- | |
1998 | 7 | 4 | € 13.746,- | |
1999 | 3 | 2 | € 12.011,- | |
2000 | 9 | 5 | € 12.878,- | |
2001 | 15 | 8 | € 49.715,- | € 13.711,- |
2002 | 13 | 7 | € 12.033,- | |
2003 | 54 | 29 | € 53.523,- | € 12.006,- |
2004 | 58 | 30 | € 57.363,- | € 13.021,- |
2005 | 7 | 4 | € 55.184,- | € 12.273,- |
2008 | 2 | 1 | € 16.705,- | |
2009 | 2 | 1 | € 38.361,- | |
2010 | 2 | 1 | € 60.134,- | € 3.611,- |
2012 | 2 | 1 | € 62.059,- | € 6.930,- |
2013 | 6 | 3 | € 65.770,- | € 10.784,- |
2016 | 2 | 1 | € 61.868,- | € 6.604,- |
2019 | 2 | 1 | € 76.777,- | € 2.559,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
HKG-99-X | Premium feature | Premium feature | |
2-KZK-83 | Premium feature | Premium feature | |
PF-422-F | Premium feature | Premium feature | |
SJ-354-X | Premium feature | Premium feature | |
N-996-NS | Premium feature | Premium feature | |
SX-430-H | Premium feature | Premium feature | |
R-148-KS | Premium feature | Premium feature |