Merk | BMW |
---|---|
Model | 3er Reihe |
Type | coupe |
Kleur | blauw |
Aantal deuren | 2 |
Gewicht | 1645 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 286 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2007-01-01 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2017-07-28 |
APK vervaldatum | 2024-08-22 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 4 kilometerstanden en 12 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 4434
Aantal dagen in bezit: 1051
Aantal dagen in bezit: 23
Aantal dagen in bezit: 268
Aantal dagen in bezit: 10
Aantal dagen in bezit: 93
Aantal dagen in bezit: 463
Aantal dagen in bezit: 356
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport4 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBandenspanning niet op juiste waarde (4x)
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Het stekkercontact van de accupluskabel op de voorste zekering-relaiskast, kan als gevolg van trillingen en wrijvingscorrosie in combinatie met een hoge stroombelasting, beschadigen.
De motor kan afslaan en de stuurbekrachtiging en de elektrische installatie kunnen tijdens het rijden uitvallen. De situatie kondigt zich aan door flikkeren van het instrumentenpaneel en eventuele korte, voelbare vermogensdalingen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stekkerverbinding controleren en indien nodig vervangen.
In de stekkerverbinding op de aanjagereindtrap kan wrijvingscorrosie ontstaan. Hierdoor kan in de stekkerverbinding een elektrische weerstand ontstaan.
De stekkerverbinding kan oververhit raken met kans op kortsluiting.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stekkerverbinding van de aanjagereindtrap controleren en herstellen. Indien nodig wordt de aanjagereindtrap vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2007 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 759 |
Periode | 2005-07-28 - 2011-07-05 |
Aantal geregistreerde auto's | 90 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 39 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 43% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2005 | 3 | 2 | € 12.539,- | |
2006 | 14 | 6 | € 70.638,- | € 15.573,- |
2007 | 40 | 18 | € 72.260,- | € 15.679,- |
2008 | 20 | 7 | € 77.595,- | € 12.581,- |
2009 | 6 | 3 | € 74.888,- | € 16.249,- |
2010 | 5 | 2 | € 67.078,- | € 7.153,- |
2011 | 2 | 1 | € 53.959,- | € 2.431,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
05-TL-TT | Premium feature | Premium feature | |
RT-537-X | Premium feature | Premium feature | |
HZ-275-G | Premium feature | Premium feature | |
27-TT-NN | Premium feature | Premium feature |