Merk | Mazda |
---|---|
Model | Cx-5 |
Type | stationwagen |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1648 kg |
Brandstof | Hybride |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2488 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 390 pk |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Verbruik (WLTP) | 7.9 |
CO2 uitstoot | 179 |
Brandstof | LPG |
Verbruik (WLTP) | 7.9 |
CO2 uitstoot | 179 |
Tennaamstelling | 2024-11-14 |
---|---|
Eerste registratie | 2018-10-22 |
Eerste toelating in Nederland | 2023-02-06 |
APK vervaldatum | 2026-03-14 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 5 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 172
Aantal dagen in bezit: 475
Aantal dagen in bezit: 217
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportInterne onderdelen van de lagedrukbrandstofpomp kunnen vervormen. Als gevolg kan de lagedrukbrandstofpomp defect raken.
Niet starten of uitvallen van de motor.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De lagedrukbrandstofpomp wordt dan vervangen.
Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen.
De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2018 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 577 |
Periode | 2012-02-09 - 2023-03-29 |
Aantal geregistreerde auto's | 535 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 52 |
Aantal import auto's | 224 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 52 |
Import percentage | 42% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2012 | 49 | 24 | € 35.183,- | € 4.648,- |
2013 | 36 | 18 | € 38.000,- | € 5.671,- |
2014 | 45 | 22 | € 38.663,- | € 4.590,- |
2015 | 66 | 31 | € 38.039,- | € 4.653,- |
2016 | 38 | 16 | € 40.309,- | € 4.441,- |
2017 | 59 | 21 | € 40.752,- | € 5.231,- |
2018 | 104 | 45 | € 44.851,- | € 5.517,- |
2019 | 55 | 19 | € 45.591,- | € 7.068,- |
2020 | 30 | 11 | € 47.622,- | € 7.445,- |
2021 | 18 | 6 | € 45.773,- | € 5.736,- |
2022 | 21 | 6 | € 44.299,- | € 6.479,- |
2023 | 14 | 5 | € 46.100,- | € 6.995,- |