€ 6.822,-
Ja, 2016
2006
Merk | Toyota |
---|---|
Model | Avensis |
Type | stationwagen |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1400 kg |
Brandstof | Hybride |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1794 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 259 pk |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Brandstof | LPG |
Eerste registratie | 2006-03-30 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2016-06-03 |
APK vervaldatum | 2025-09-07 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Aantal dagen in bezit: 4341
Aantal dagen in bezit: 2631
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af
Achteruitrijlicht werkt niet (goed)
Band onvoldoende profiel
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Mistachterlicht werkt niet (goed)
Het aanwezige drijfgas in de airbagontsteker aan de bestuurderszijde kan in de loop van de tijd, door luchtvochtigheid en temperatuurwisselingen, afnemen in dichtheid en poederachtig worden.
Wanneer de airbag geactiveerd wordt, kan het huis van de ontsteker scheuren. Er kunnen dan metaaldeeltjes door de airbag heen komen en met hoge snelheid het interieur in komen wat kan leiden tot zeer ernstige verwondingen van inzittenden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer, deze zal de airbag ontsteker aan de bestuurderszijde vervangen.
In de airbagcomputer (SRS ECU) kan warmte ontwikkelen waardoor onderdelen beschadigen en er kan intern kortsluiting optreden.
De airbags kunnen onbedoeld worden geactiveerd of deze kunnen niet worden geactiveerd. Kunnen de airbags niet worden geactiveerd, dan gaat hiervoor een waarschuwingslampje branden.
De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. De airbagcomputer wordt dan vervangen door een verbeterde versie.
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd. Hierdoor kan de behuizing beschadigen en kunnen metaaldeeltjes losraken en wegschieten.
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op warmteontwikkeling.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagontsteker vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2006 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 799 |
Periode | 2000-08-07 - 2010-01-15 |
Aantal geregistreerde auto's | 153 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 2 |
Aantal import auto's | 80 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 2 |
Import percentage | 52% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2000 | 3 | 2 | € 4.979,- | |
2001 | 2 | 1 | € 4.842,- | |
2002 | 2 | 1 | € 5.671,- | |
2003 | 14 | 8 | € 6.533,- | |
2004 | 41 | 21 | € 7.126,- | |
2005 | 32 | 17 | € 29.000,- | € 6.567,- |
2006 | 35 | 18 | € 6.218,- | |
2007 | 4 | 2 | € 5.664,- | |
2008 | 3 | 2 | € 34.718,- | € 4.258,- |
2009 | 15 | 7 | € 30.584,- | € 5.740,- |
2010 | 2 | 1 | € 39.441,- | € 7.143,- |