€ 37.485,-
€ 5.727,-
Nee
2016
2024-07-30
Merk | Citroen |
---|---|
Model | C4 Picasso |
Type | MPV |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1434 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1560 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 120 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-07-30 |
---|---|
Eerste registratie | 2016-02-04 |
Eerste toelating in Nederland | 2016-02-04 |
APK vervaldatum | 2026-02-14 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 5 kilometerstanden en 6 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport4 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 508
Aantal dagen in bezit: 381
Aantal dagen in bezit: 1083
Aantal dagen in bezit: 13
Aantal dagen in bezit: 275
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport5 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportMechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
De gesphouders van de veiligheidsgordel van de rechter en middelste achterstoel functioneert mogelijk niet correct.
Bij een noodstop of aanrijding kan de gordel losraken uit de vergrendeling. Hierdoor biedt de gordel geen bescherming.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de gesphouders controleren en indien nodig vervangen.
De interne blokkering van het slotmechanisme is mogelijk defect.
Indien het defect optreedt zal het portier niet gesloten kunnen worden. Bovendien is er ook kans dat een of meerdere portieren op een ongewenst moment ontgrendelen en opengaan.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de portiersloten inspecteren en indien nodig vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2016 | € 7.249,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2016 | 252.814 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 12 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 681 |
Periode | 2014-12-17 - 2019-08-28 |
Aantal geregistreerde auto's | 1546 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 65 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 4% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 11 | 0 | € 33.930,- | € 4.652,- |
2015 | 388 | 18 | € 35.992,- | € 4.769,- |
2016 | 488 | 24 | € 36.934,- | € 5.153,- |
2017 | 389 | 19 | € 37.916,- | € 5.460,- |
2018 | 215 | 4 | € 37.096,- | € 6.026,- |
2019 | 55 | 0 | € 34.449,- | € 6.789,- |