€ 36.920,-
€ 3.390,-
Ja, 2015
2014
Merk | Peugeot |
---|---|
Model | 308 |
Type | MPV |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1495 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1997 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 150 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2014-05-07 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2015-05-13 |
APK vervaldatum | 2025-09-26 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 4 kilometerstanden en 7 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 2103
Aantal dagen in bezit: 356
Aantal dagen in bezit: 122
Aantal dagen in bezit: 35
Aantal dagen in bezit: 7
Aantal dagen in bezit: 288
Aantal dagen in bezit: 1103
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport4 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe voedingsaansluiting van de startmotor is mogelijk verkeerd gemonteerd. Hierdoor kan de voedingsaansluiting in contact komen met een motor onderdeel.
Kortsluiting met kans op brand.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de plaatsing van de voedingsaansluiting controleren en indien nodig herstellen.
De bevestigingsbouten van de wieldraagarmen zijn met een te hoog aanhaalmoment vastgezet. Hierdoor is de sterkte afgenomen en kunnen de bouten breken.
Indien de bouten breken kan er speling ontstaan in de wieldraagarmen. In het ernstigste geval kunnen de draagarmen losraken. Als gevolg hiervan kan de bestuurder de controle over het voertuig verliezen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de bouten vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2014 | € 8.995,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2014 | 165.274 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2014 | 4 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 660 |
Periode | 2014-04-30 - 2020-09-02 |
Aantal geregistreerde auto's | 980 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 3 |
Aantal import auto's | 123 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 3 |
Import percentage | 13% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 167 | 16 | € 32.352,- | € 4.380,- |
2015 | 295 | 29 | € 35.697,- | € 4.987,- |
2016 | 266 | 43 | € 35.009,- | € 4.703,- |
2017 | 133 | 23 | € 36.684,- | € 5.462,- |
2018 | 109 | 9 | € 35.835,- | € 5.796,- |
2019 | 7 | 2 | € 46.083,- | € 7.767,- |
2020 | 3 | 1 | € 48.002,- | € 5.980,- |