Merk | Honda |
---|---|
Model | Cr-v |
Type | MPV |
Kleur | blauw |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1558 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 150 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-04-30 |
---|---|
Eerste registratie | 2002-10-11 |
Eerste toelating in Nederland | 2002-10-11 |
APK vervaldatum | 2026-01-04 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 4803
Aantal dagen in bezit: 1
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDraaipunt onafhankelijke wielophanging te veel speling (2x)
Band onvoldoende profiel (2x)
Parkeerrem werkt niet op 2 wielen
Lichtbeeld dimlicht onjuist (2x)
Bandenspanning niet op juiste waarde (4x)
Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
In de schakelaar van de raambediening kan kortsluiting ontstaan.
Kortsluiting in de schakelaar kan leiden tot smelten van de schakelaar, en uiteindelijk tot brand.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen van de schakelaar en indien nodig ook de kabelboom in het portier.
De opblaasmodule van de passagiersairbag kan overmatige druk opbouwen. Als de airbag wordt geactiveerd, kan de interne druk ertoe leiden dat de opblaasmodule scheurt. Metalen fragmenten kunnen weggeschoten worden en mogelijk de inzittende verwonden.
Metalen fragmenten kunnen weggeschoten worden en mogelijk de inzittende verwonden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer of erkend reparateur. Deze zal een ander opblaasmechanisme monteren.
De twee helften van de vacu�mbekrachtiger van het remsysteem kunnen tijdens de fabricage verkeerd aan elkaar geklemd zijn. Hierdoor kan de vacu�mbekrachtiger gaan lekken.
Uitval van de werking van de vacu�mbekrachtiger. Hierdoor wordt de pedaalslag groter, en dient een grotere kracht op het pedaal uitgeoefend te worden. Dit zou kunnen leiden tot een remafstand die langer is dan verwacht.
De distributeur roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de vacu�mbekrachtiger inspecteren en zo nodig repareren.
Bij voertuigen van de modeljaren 2001-2003 kan indien de passagiersairbag geactiveerd wordt de interne druk van de opblaasmodule te hoog worden. Scheurt daarbij de opblaasmodule dan kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Losrakende metalen fragmenten kunnen de passagier verwonden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het aanpassen van het voertuig verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal een andere opblaasmodule monteren.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2002 | € 3.550,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2002 | 196.000 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2002 | 11 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1322 |
Periode | 2002-01-01 - 2010-12-16 |
Aantal geregistreerde auto's | 5107 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 2 |
Aantal import auto's | 522 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 2 |
Import percentage | 10% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2002 | 371 | 16 | € 8.084,- | |
2003 | 491 | 30 | € 8.222,- | |
2004 | 548 | 31 | € 8.117,- | |
2005 | 452 | 27 | € 34.749,- | € 8.371,- |
2006 | 347 | 15 | € 33.995,- | € 8.324,- |
2007 | 1172 | 150 | € 39.625,- | € 9.629,- |
2008 | 864 | 102 | € 40.835,- | € 9.613,- |
2009 | 585 | 103 | € 40.530,- | € 9.371,- |
2010 | 277 | 48 | € 41.950,- | € 10.139,- |