€ 6.939,-
Nee
2005
2025-01-02
Merk | Mazda |
---|---|
Model | 6 |
Type | sedan |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1350 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1999 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 142 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-01-02 |
---|---|
Eerste registratie | 2005-03-19 |
Eerste toelating in Nederland | 2005-03-19 |
APK vervaldatum | 2025-12-27 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport7 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 5618
Aantal dagen in bezit: 443
Aantal dagen in bezit: 94
Aantal dagen in bezit: 557
Aantal dagen in bezit: 4
Aantal dagen in bezit: 191
Aantal dagen in bezit: 39
Aantal dagen in bezit: 269
Aantal dagen in bezit: 1
Aantal dagen in bezit: 13
Aantal dagen in bezit: 119
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
De ontsteker van de passagiersairbag kan door langdurige blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad inwendig corroderen.
Als er een aanrijding plaats vindt waarbij de passagiersairbag wordt geactiveerd zou het kunnen dat stukjes metaal de bestuurder of andere inzittenden raken, met ernstige letsels tot gevolg.
De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met merkdealer. De ontsteker wordt dan vervangen.
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan de behuizing van het ontstekingsmechanisme barsten en metalen fragmenten losraken en door het airbagkussen slaan.
De metalen fragmenten kunnen ernstig letsel veroorzaken van bestuurder of passagier.
De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. Het ontstekingsmechanisme wordt dan vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2005 | € 1.850,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2005 | 228.764 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2005 | 3 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1168 |
Periode | 2002-06-28 - 2011-08-31 |
Aantal geregistreerde auto's | 885 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 3 |
Aantal import auto's | 29 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 3 |
Import percentage | 3% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2002 | 50 | 1 | € 6.081,- | |
2003 | 144 | 5 | € 6.087,- | |
2004 | 88 | 2 | € 6.540,- | |
2005 | 95 | 2 | € 6.420,- | |
2006 | 86 | 1 | € 6.697,- | |
2007 | 66 | 0 | € 6.964,- | |
2008 | 182 | 5 | € 30.545,- | € 6.676,- |
2009 | 101 | 12 | € 31.179,- | € 6.083,- |
2010 | 69 | 1 | € 28.390,- | € 5.833,- |
2011 | 4 | 0 | € 31.474,- | € 6.839,- |