Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Atego |
Type | containercarrier |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 5025 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 5132 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 232 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-01-15 |
---|---|
Eerste registratie | 2017-01-30 |
Eerste toelating in Nederland | 2017-01-30 |
APK vervaldatum | 2023-01-30 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport0 eigenaren
2 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1338
Aantal dagen in bezit: 570
Aantal dagen in bezit: 451
Aantal dagen in bezit: 547
Aantal dagen in bezit: 106
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand onvoldoende profiel (2x)
Spiegelglas beschadigd of verweerd
Dim-, grootlicht werkt niet (goed)
(Zij-)markeringslicht kleur wijkt af of niet toegestaan (2x)
Mistlicht voor onjuist afgesteld
Het automatische remsysteem kan een niet-gevaarlijke omgeving als gevaarlijk herkennen.
Het onnodig en onverwacht remmen van het voertuig.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt eerst over de terugroepactie ge�nformeerd en ge�nstrueerd. Op het moment dat aangepaste software beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar uitgenodigd een update van de software door de merkdealer te laten installeren.
Door trillingen van een kabelbeugel aan de motor op het contactpunt van de plus- en massakabel kan tussen de motor en versnellingsbak schade aan de isolatie optreden.
Kortsluiting en oververhitting van elektrische componenten met mogelijk brand tot gevolg. Tijdens het rijden kan de aandrijving en/of het boordnet uitvallen. Vanuit stilstand zou het voertuig bij een niet aangetrokken handrem in beweging kunnen komen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal een kabelbinder verwijderen, een extra steun voor fixatie van de massaleiding inbouwen en de ligging van de elektrische kabelboom controleren en zo nodig corrigeren.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2017 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 747 |
Periode | 2013-04-09 - 2024-04-22 |
Aantal geregistreerde auto's | 22 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 1 |
Aantal import auto's | 2 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 1 |
Import percentage | 9% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2013 | 2 | 1 | ||
2015 | 1 | 1 | ||
2017 | 5 | 0 | ||
2018 | 3 | 0 | ||
2019 | 2 | 0 | ||
2020 | 3 | 0 | ||
2021 | 1 | 0 | ||
2022 | 2 | 0 | ||
2023 | 1 | 0 | ||
2024 | 2 | 0 |
Kenteken | Laatst gezien | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|---|
61-BJS-8 | 2025-04-13 | Premium feature | Premium feature |