€ 16.742,-
Nee
2014
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Sprinter |
Type | ambulance |
Kleur | geel |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 3423 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2987 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 191 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2014-02-17 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2014-02-17 |
APK vervaldatum | 2026-01-06 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Aantal dagen in bezit: 3663
Aantal dagen in bezit: 278
Aantal dagen in bezit: 150
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportRuitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht (2x)
Stadslicht werkt niet (goed) (2x)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Fusee(kogel) te veel speling (2x)
Stuurkogel te veel speling
Het drijfgas van de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan chemisch veranderen. Als gevolg kan bij activeren een te hoge druk ontstaan en delen van de gasgenerator losraken en fragmenteren.
Verwonden van inzittenden
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de bestuurdersairbag vervangen.
De bedrading en de zekeringhouder van de luchtveringcompressor zijn onvoldoende bestand tegen de elektrische belasting.
Thermische overbelasting.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de zekeringhouder verwijderen en dikkere bedrading aanbrengen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2014 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 731 |
Periode | 2010-06-28 - 2025-04-28 |
Aantal geregistreerde auto's | 1414 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 113 |
Aantal import auto's | 9 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 1% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2010 | 2 | 1 | € 14.444,- | |
2011 | 1 | 1 | € 12.895,- | € 12.894,- |
2012 | 24 | 0 | € 42.345,- | € 15.438,- |
2013 | 47 | 0 | € 68.225,- | € 15.111,- |
2014 | 68 | 0 | € 15.367,- | |
2015 | 99 | 0 | € 15.351,- | |
2016 | 102 | 0 | € 69.383,- | € 16.685,- |
2017 | 109 | 2 | € 66.344,- | € 16.108,- |
2018 | 95 | 2 | € 69.976,- | € 16.098,- |
2019 | 121 | 0 | € 78.407,- | € 18.867,- |
2020 | 180 | 0 | € 80.785,- | € 19.404,- |
2021 | 187 | 2 | € 79.025,- | € 18.865,- |
2022 | 87 | 1 | € 85.146,- | € 20.437,- |
2023 | 132 | 0 | € 81.557,- | € 19.582,- |
2024 | 144 | 0 | € 89.917,- | € 21.568,- |
2025 | 16 | 0 | € 88.297,- | € 21.183,- |