€ 4.147 tot € 5.100,-
€ 7.818,-
Nee
2000
2025-04-05
Merk | BMW |
---|---|
Model | 3er Reihe |
Type | sedan |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1360 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1895 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 105 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-04-05 |
---|---|
Eerste registratie | 2000-08-25 |
Eerste toelating in Nederland | 2000-08-25 |
APK vervaldatum | 2025-11-21 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 5.100
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Er zijn 3 kilometerstanden en 6 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport6 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 6686
Aantal dagen in bezit: 57
Aantal dagen in bezit: 654
Aantal dagen in bezit: 274
Aantal dagen in bezit: 124
Aantal dagen in bezit: 295
Aantal dagen in bezit: 26
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportSchokdemper aanwezig die lekkage vertoont
Fusee(kogel) te veel speling (2x)
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Afgedekt onderdeel niet beoordeeld 5.1b.3
Door een defect aan de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan deze ongecontroleerd afgaan ingeval van een aanrijding. Er kunnen metaaldelen vrijkomen en richting de inzittenden geschoten worden.
Indien het defect optreedt en wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden door de rondvliegende metaaldelen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.
Door een defect aan de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan deze ongecontroleerd afgaan ingeval van een aanrijding. Er kunnen metaaldelen vrijkomen en richting de inzittenden geschoten worden.
Indien het defect optreedt en wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden door de rondvliegende metaaldelen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.
Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan van de gasgenerator de behuizing losraken en kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule aan de passagierszijde vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2000 | € 2.199,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2000 | 268.982 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2000 | 14 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1191 |
Periode | 1999-01-02 - 2004-06-27 |
Aantal geregistreerde auto's | 2196 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 121 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 6% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1999 | 695 | 52 | € 7.367,- | |
2000 | 766 | 35 | € 28.779,- | € 7.442,- |
2001 | 722 | 33 | € 7.458,- | |
2002 | 11 | 0 | € 7.326,- | |
2004 | 2 | 1 | € 9.058,- |