Nee
2018
2021-04-11
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Actros |
Type | opleggertrekker |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 8074 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 12 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12809 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 449 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2021-04-11 |
---|---|
Eerste registratie | 2018-05-24 |
Eerste toelating in Nederland | 2018-05-24 |
APK vervaldatum | 2026-03-07 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1053
Aantal dagen in bezit: 1486
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportWielafscherming ontbreekt (2x)
Kentekenplaatverlichting niet volgens voorschriften
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Band beschadigd
Waarschuwingsinrichting controlesysteem bandenspanning geeft
Het drijfgas van de airbag is mogelijk door een langdurige blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast zijn, hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren.
Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen van de airbag.
De achteras(sen) zijn mogelijk onjuist gelast. Hierdoor kan er scheurvorming in de achteras(sen) ontstaan. Een gescheurde as kan herkenbaar zijn door olielekkage.
De achteras kan breken.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het aslichaam controleren en indien nodig de as vervangen.
De bout van de schakelarretering van de naschakelgroep kan losraken. Als gevolg wordt de weg van de arreteerstift van de naschakelgroep beperkt.
Schakelklachten tot niet meer kunnen overschakelen van de naschakelgroep en uitvallen van de aandrijving van het voertuig.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de arreteerstift controleren en indien nodig wordt deze vervangen.
De radarsensor kan defect zijn.
Indien de sensor defect is werken de Active Brake Assist (ABA) en Adaptive Cruise Control (ACC +) niet meer. De bestuurder wordt middels een controlelamp op het dashboard hierover gewaarschuwd.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de radarsensor vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2018 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 654 |
Periode | 2014-08-28 - 2021-05-26 |
Aantal geregistreerde auto's | 708 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 13 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 2% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 12 | 2 | ||
2015 | 62 | 1 | ||
2016 | 86 | 4 | ||
2017 | 142 | 1 | ||
2018 | 131 | 2 | ||
2019 | 115 | 3 | ||
2020 | 28 | 0 | ||
2021 | 132 | 0 |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
87-BNF-9 | Premium feature | Premium feature |