Merk | Porsche |
---|---|
Model | Cayenne Turbo |
Type | stationwagen |
Kleur | wit |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 2245 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 8 |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 4806 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 501 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2024-03-25 |
---|---|
Eerste registratie | 2010-07-06 |
Eerste toelating in Nederland | 2010-07-06 |
APK vervaldatum | 2026-04-23 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 27.999
€ 28.750
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1548
Aantal dagen in bezit: 51
Aantal dagen in bezit: 401
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportFusee(kogel) te veel speling (2x)
Stuurkogel te veel speling
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af
De borgring op de scharnierbus van het rempedaal is mogelijk niet gemonteerd. Hierdoor kan de scharnierbus losraken.
Als de scharnierbus losraakt kan het rempedaal losraken. Hierdoor kunnen de remmen niet of niet goed bediend worden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer.. De dealer zal controleren of de borgring voor de scharnierbus aanwezig is, en indien de borgring ontbreekt deze monteren.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2010 | € 27.999,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2010 | 164.987 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2010 | 8 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 560 |
Periode | 2010-03-22 - 2022-09-29 |
Aantal geregistreerde auto's | 621 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 16 |
Aantal import auto's | 253 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 16 |
Import percentage | 41% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2010 | 134 | 56 | € 174.637,- | € 31.750,- |
2011 | 117 | 50 | € 197.407,- | € 31.061,- |
2012 | 79 | 36 | € 189.915,- | € 33.208,- |
2013 | 11 | 5 | € 200.531,- | € 33.702,- |
2017 | 3 | 2 | € 210.870,- | € 49.265,- |
2018 | 153 | 52 | € 231.207,- | € 51.727,- |
2019 | 100 | 43 | € 236.936,- | € 46.382,- |
2020 | 18 | 7 | € 240.535,- | € 49.313,- |
2021 | 5 | 2 | € 264.386,- | € 62.223,- |
2022 | 1 | 0 | € 284.453,- | € 75.101,- |