€ 4.025,-
Nee
2006
2024-05-30
Merk | Volkswagen |
---|---|
Model | Caddy |
Type | stationwagen |
Kleur | rood |
Gewicht | 1436 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1595 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 102 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2024-05-30 |
---|---|
Eerste registratie | 2006-01-21 |
Eerste toelating in Nederland | 2006-01-21 |
APK vervaldatum | 2026-01-23 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3195
Aantal dagen in bezit: 52
Aantal dagen in bezit: 737
Aantal dagen in bezit: 113
Aantal dagen in bezit: 338
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af (2x)
Schokdemper werkt niet (goed) (4x)
Remverschil op 1 as te groot
Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
Band beschadigd
Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Inrichting voor aanpassing dimlichtafstelling werkt niet (go
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Bij voertuigen met een achterklep, geproduceerd tussen 2003 en 2013 kan de schroefverbinding van de kogelbout van de gasdrukveer t.b.v. de achterklep losraken.
Door het losraken/afbreken van de kogelbout kan de achterklep plotseling niet meer ondersteund worden door de gasdrukveer. Hierdoor kan de achterklep dichtvallen met mogelijke kans op letsel voor personen in de buurt van de achterklep.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal een nieuwe kogelbout met onderlegring monteren. Indien de moer van de kogelbout niet meer bruikbaar is moeten er twee steunplaaten met popnagels gemonteerd worden.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2006 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1319 |
Periode | 2005-07-21 - 2011-02-28 |
Aantal geregistreerde auto's | 243 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 2 |
Aantal import auto's | 35 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 2 |
Import percentage | 14% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2005 | 18 | 0 | € 4.319,- | |
2006 | 25 | 1 | € 4.410,- | |
2007 | 32 | 1 | € 4.731,- | |
2008 | 24 | 1 | € 21.595,- | € 4.786,- |
2009 | 88 | 20 | € 24.110,- | € 4.848,- |
2010 | 55 | 12 | € 25.575,- | € 6.405,- |
2011 | 1 | 0 | € 25.762,- | € 7.245,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
87-ZF-LZ | Premium feature | Premium feature | |
47-KBG-1 | Premium feature | Premium feature |