Nee
2014
2025-07-04
Merk | MAN |
---|---|
Model | Tgl |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 6735 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 4580 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 180 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-07-04 |
---|---|
Eerste registratie | 2014-11-13 |
Eerste toelating in Nederland | 2014-11-13 |
APK vervaldatum | 2025-11-13 |
Gebruikt als taxi | nee |
1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3862
Aantal dagen in bezit: 23
Aantal dagen in bezit: 23
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDimlicht onjuist afgesteld (2x)
Lichtbeeld dimlicht onjuist (2x)
Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
Dim-, grootlicht werkt niet (goed)
Stadslicht werkt niet (goed)
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
Stuurkogel te veel speling
Deur sluit niet goed (2x)
Spiegelglas beschadigd of verweerd
Stootbalk ondeugdelijk
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Achterlicht werkt niet (goed)
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2014 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 729 |
Periode | 2008-09-30 - 2025-07-08 |
Aantal geregistreerde auto's | 1080 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 94 |
Aantal import auto's | 136 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 18 |
Import percentage | 13% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2008 | 2 | 1 | ||
2009 | 2 | 1 | ||
2012 | 10 | 3 | ||
2013 | 62 | 2 | ||
2014 | 133 | 35 | ||
2015 | 92 | 19 | ||
2016 | 124 | 15 | ||
2017 | 68 | 9 | ||
2018 | 136 | 15 | ||
2019 | 87 | 10 | ||
2020 | 85 | 13 | ||
2021 | 58 | 5 | ||
2022 | 47 | 4 | ||
2023 | 70 | 2 | ||
2024 | 103 | 2 | ||
2025 | 1 | 0 |