Merk | BMW |
---|---|
Model | 3er Reihe |
Type | sedan |
Kleur | blauw |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1395 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 143 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Eerste registratie | 2002-05-23 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2002-05-23 |
APK vervaldatum | 2023-09-15 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2023 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 5118
Aantal dagen in bezit: 2205
Aantal dagen in bezit: 122
Aantal dagen in bezit: 223
Aantal dagen in bezit: 9
Aantal dagen in bezit: 17
Aantal dagen in bezit: 20
Aantal dagen in bezit: 665
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe gasgenerator van de airbagmodule (passagier) kan als gevolg van veroudering niet goed werken.
Niet of niet goed ontvouwen van de airbag of scheuren van de metalen huls van de generator
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de airbagmodule vervangen.
Door een defect aan de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan deze ongecontroleerd afgaan ingeval van een aanrijding. Er kunnen metaaldelen vrijkomen en richting de inzittenden geschoten worden.
Indien het defect optreedt en wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden door de rondvliegende metaaldelen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.
Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan van de gasgenerator de behuizing losraken en kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule aan de passagierszijde vervangen.
Op de printplaat van de brandstoffilterverwarming kunnen elektrische verbindingen zwak worden. Hierdoor kan kortsluiting ontstaan.
Door kortsluiting kan de printplaat oververhit raken. Als gevolg hiervan kan brand ontstaan.
De distributeur roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer om een modificatie te laten uitvoeren aan het voertuig. De brandstoffilterverwarming zal vervangen worden.
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaasmechanisme de behuizing van de airbag losraken.
Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de passagier. Ook kan hierbij warmteontwikkeling niet uitgesloten worden.
De distributeur roept de betreffende producten terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer om een modificatie te laten uitvoeren aan het voertuig. De airbagmodule zal worden vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2002 | € 2.943,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2002 | 174.542 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2002 | 16 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 875 |
Periode | 2001-09-12 - 2005-08-19 |
Aantal geregistreerde auto's | 874 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 72 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 8% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2001 | 58 | 8 | € 8.738,- | |
2002 | 375 | 18 | € 8.674,- | |
2003 | 338 | 34 | € 9.030,- | |
2004 | 101 | 12 | € 8.949,- | |
2005 | 2 | 0 | € 38.972,- | € 9.418,- |