Merk | Dodge |
---|---|
Model | Ram 1500 |
Type | open wagen |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2584 kg |
Brandstof | Hybride |
---|---|
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 5654 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 793 pk |
Brandstof | LPG |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Tennaamstelling | 2022-06-20 |
---|---|
Eerste registratie | 2011-01-02 |
Eerste toelating in Nederland | 2011-12-14 |
APK vervaldatum | 2025-07-03 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 4 kilometerstanden en 4 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport9 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 513
Aantal dagen in bezit: 13
Aantal dagen in bezit: 169
Aantal dagen in bezit: 8
Aantal dagen in bezit: 32
Aantal dagen in bezit: 1048
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport4 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportFusee(kogel) te veel speling
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
Waarschuwingsinrichting controlesysteem bandenspanning geeft
De voorste bevestigingsband van de brandstoftank kan mogelijk losraken als gevolg van corrosie van de montagebeugel.
Contact tussen de brandstoftank en de grond en daardoor een verhoogd risico op brandstoflekkage.
De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal een verstevigingsbeugel voor de band van de brandstoftank installeren. Wanneer de oude band van de brandstoftank is losgeraakt van de oorspronkelijke montagebeugel worden de voorste en achterste brandstoftankband vervangen.Voor erkende merkdealers zie:AGT Europe Automotive Import SA : www.agtauto.com/find-a-dealer/Auto Export Corporation : www.aeceurope.com/haendler/ Klintberg & Way AB : www.kwauto.com/dealer/
De bevestigingsmoer van de pignonas in het achterdifferentieel kan mogelijk loslopen.
De achterwielen worden niet meer aangedreven en/of de achteras kan blokkeren.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de pignonasmoer inspecteren. Indien de moer is losgelopen en/of de achteras vastgelopen is zal het differentieel gereviseerd worden. Indien de moer niet is losgelopen zal deze voorzien worden van een borg.Voor erkende merkdealers zie:AGT Europe Automotive Import SA : www.agtauto.com/find-a-dealer/Auto Export Corporation : www.aeceurope.com/haendler/Klintberg & Way AB : www.kwauto.com/dealer/
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2011 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1668 |
Periode | 1994-02-28 - 2011-11-08 |
Aantal geregistreerde auto's | 174 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 81 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 47% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1994 | 3 | 2 | ||
1995 | 6 | 3 | ||
1996 | 8 | 4 | ||
1997 | 7 | 4 | ||
1998 | 16 | 8 | ||
1999 | 1 | 0 | ||
2000 | 3 | 1 | ||
2001 | 4 | 2 | ||
2002 | 14 | 7 | ||
2003 | 18 | 8 | ||
2004 | 36 | 17 | ||
2005 | 25 | 12 | € 12.441,- | |
2006 | 19 | 9 | € 9.785,- | |
2007 | 5 | 2 | € 9.711,- | |
2008 | 3 | 1 | € 10.446,- | |
2010 | 5 | 1 | € 36.922,- | € 10.358,- |
2011 | 1 | 0 | € 28.916,- | € 9.618,- |