Merk | DAF |
---|---|
Model | Xf 460 Ft |
Type | opleggertrekker |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 8041 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 16 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12902 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 463 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2015-10-30 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2015-10-30 |
APK vervaldatum | 2023-10-30 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 3132
Aantal dagen in bezit: 340
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportGegevens tachograaf/voertuigunit wijkt af ten opzichte van d
iom keurmeester steekproefcontrolerapport niet ondertekend i
Speling sluitinrichting schotelkoppeling te groot
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2015 | € 13.850,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2015 | 1.054.569 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2015 | 12 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 865 |
Periode | 2013-07-18 - 2019-06-11 |
Aantal geregistreerde auto's | 3246 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 8 |
Aantal import auto's | 410 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 8 |
Import percentage | 13% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2013 | 124 | 5 | ||
2014 | 510 | 84 | ||
2015 | 846 | 84 | ||
2016 | 967 | 133 | ||
2017 | 789 | 103 | ||
2018 | 7 | 1 | ||
2019 | 3 | 0 |