€ 8.500 tot € 10.500,-
€ 23.464,-
Ja, 2012
2003
2020-07-17
Merk | BMW |
---|---|
Model | M3 |
Type | coupe |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 2 |
Gewicht | 1570 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 3246 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 343 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2020-07-17 |
---|---|
Eerste registratie | 2003-02-24 |
Eerste toelating in Nederland | 2012-11-09 |
APK vervaldatum | 2024-07-26 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2023 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 10.500
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Er zijn 1 kilometerstand en 5 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1017
Aantal dagen in bezit: 1749
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportRuitensproeierinstallatie werkt niet
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Bandenspanning niet op juiste waarde (4x)
De gasgenerator van de airbagmodule (passagier) kan als gevolg van veroudering niet goed werken.
Niet of niet goed ontvouwen van de airbag of scheuren van de metalen huls van de generator
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de airbagmodule vervangen.
Door een defect aan de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan deze ongecontroleerd afgaan ingeval van een aanrijding. Er kunnen metaaldelen vrijkomen en richting de inzittenden geschoten worden.
Indien het defect optreedt en wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden door de rondvliegende metaaldelen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.
Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan van de gasgenerator de behuizing losraken en kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule aan de passagierszijde vervangen.
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaasmechanisme de behuizing van de airbag losraken.
Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de passagier. Ook kan hierbij warmteontwikkeling niet uitgesloten worden.
De distributeur roept de betreffende producten terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer om een modificatie te laten uitvoeren aan het voertuig. De airbagmodule zal worden vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2003 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 821 |
Periode | 1987-03-16 - 2018-07-01 |
Aantal geregistreerde auto's | 274 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 16 |
Aantal import auto's | 153 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 16 |
Import percentage | 56% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1987 | 7 | 4 | ||
1988 | 7 | 4 | € 11.770,- | |
1989 | 6 | 3 | € 11.126,- | |
1990 | 2 | 1 | ||
1991 | 4 | 2 | ||
1992 | 2 | 1 | ||
1993 | 5 | 3 | ||
1994 | 8 | 4 | € 18.100,- | |
1995 | 8 | 5 | ||
1996 | 4 | 2 | ||
1997 | 12 | 8 | € 22.518,- | |
1998 | 1 | 0 | ||
2001 | 19 | 10 | € 20.546,- | |
2002 | 49 | 28 | € 84.406,- | € 20.332,- |
2003 | 22 | 11 | € 90.439,- | € 18.277,- |
2004 | 24 | 13 | € 80.916,- | € 19.385,- |
2005 | 4 | 3 | € 23.664,- | |
2006 | 6 | 4 | € 34.361,- | |
2007 | 11 | 6 | € 104.330,- | € 22.296,- |
2008 | 31 | 17 | € 112.957,- | € 20.567,- |
2009 | 9 | 5 | € 20.138,- | |
2010 | 6 | 3 | € 119.481,- | € 31.642,- |
2011 | 12 | 7 | € 127.932,- | € 28.834,- |
2012 | 10 | 5 | € 129.703,- | € 23.190,- |
2013 | 3 | 3 | € 131.805,- | € 9.746,- |
2018 | 2 | 1 | € 167.179,- | € 1.822,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
GJB-52-X | Premium feature | Premium feature | |
91-PD-JP | Premium feature | Premium feature |