€ 4.570 tot € 5.600,-
€ 32.365,-
€ 4.489,-
Nee
2015
Merk | Citroen |
---|---|
Model | C4 Picasso |
Type | stationwagen |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1395 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1560 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 120 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2015-02-25 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2015-02-25 |
APK vervaldatum | 2024-02-25 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2023 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 5.600
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Er zijn 2 kilometerstanden en 4 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 1519
Aantal dagen in bezit: 700
Aantal dagen in bezit: 106
Aantal dagen in bezit: 63
Aantal dagen in bezit: 732
Aantal dagen in bezit: 598
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDoor een fout in de motormanagementsoftware is er een verkeerde kalibratie van de motor. Hierdoor vallen de uitstootwaarden buiten het wettelijke toegestane.
Te hoge NOx uitstoot.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal nieuwe motormanagementsoftware aanbrengen.
De bouten waarmee de voorwieldraagarmen aan het subframe bevestigd zijn, zijn van onvoldoende sterkte. Hierdoor kunnen de bouten breken.
De auto kan onbestuurbaar raken als een bout afbreekt.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten controleren en zonodig vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2015 | € 5.000,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2015 | 303.972 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2015 | 3 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 733 |
Periode | 2015-01-06 - 2019-08-30 |
Aantal geregistreerde auto's | 451 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 2 |
Aantal import auto's | 90 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 2 |
Import percentage | 20% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2015 | 169 | 38 | € 34.226,- | € 3.544,- |
2016 | 144 | 35 | € 35.811,- | € 3.848,- |
2017 | 70 | 11 | € 36.181,- | € 4.786,- |
2018 | 49 | 6 | € 35.736,- | € 5.116,- |
2019 | 19 | 0 | € 36.328,- | € 6.427,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
HZ-740-X | Premium feature | Premium feature | |
PX-173-G | Premium feature | Premium feature | |
2-ZPL-96 | Premium feature | Premium feature | |
GG-961-X | Premium feature | Premium feature |