€ 31.500 tot € 39.000,-
€ 157.787,-
€ 30.852,-
Nee
2014
2024-08-29
Merk | Maserati |
---|---|
Model | Quattroporte S Q4 |
Type | sedan |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 2055 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 8 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2979 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 411 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2024-08-29 |
---|---|
Eerste registratie | 2014-01-03 |
Eerste toelating in Nederland | 2014-01-03 |
APK vervaldatum | 2025-07-26 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 39.000
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport5 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1914
Aantal dagen in bezit: 27
Aantal dagen in bezit: 175
Aantal dagen in bezit: 253
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe elektrische bedrading van de bestuurdersstoel is niet goed gepositioneerd. Hierdoor kan de bedrading beschadigen.
indien de bedrading beschadigd kan kortsluiting ontstaan.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De eigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de bedrading inspecteren, correct bevestigen en indien nodig vervangen.
De brandstoftoevoerleiding is bij productie beschadigd.
De brandstofleiding kan doorslijten. Hierdoor kan brandstoflekkage ontstaan.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De eigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal de brandstofleiding vervangen.
De versnellingsbak wordt niet automatisch in de neutraalstand gezet als de bestuurder bij een erg lage voertuigsnelheid de gordel los maakt en de deur open doet.
Bij het uit het voertuig stappen van de bestuurder onverwacht in beweging komen van het voertuig.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De eigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Het slot van de bestuurdersportier wordt dan vervangen en er wordt aangepaste software ge�nstalleerd.
De bevestigingsbout van de achterste achteras-spoorstang kan losraken.
Indien de bout losraakt kan de bestuurder bij een sportief weggedrag de controle over het voertuig verliezen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De eigenaar wordt verzocht op korte termijn contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de bevestigingsbout controleren en indien nodig correct vastzetten of vervangen.
De bevestigingsdelen van de vloermat ontbreken, zijn niet goed aangebracht of zijn beschadigd. Ook kan het mogelijk zijn dat de vloermat onjuist is aangebracht of dat er losse delen op de vloermat kunnen liggen.
Het gaspedaal kan blijven hangen door de onjuiste positie van de vloermat.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De eigenaar wordt verzocht op korte termijn contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de gaspedaalkap en/of de vloermat vervangen en op de juiste manier vastzetten.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2014 | € 35.500,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2014 | 140.000 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2014 | 3 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 572 |
Periode | 2013-07-16 - 2017-06-23 |
Aantal geregistreerde auto's | 103 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 2 |
Aantal import auto's | 43 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 2 |
Import percentage | 42% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2013 | 28 | 11 | € 152.241,- | € 25.493,- |
2014 | 31 | 12 | € 157.285,- | € 26.524,- |
2015 | 23 | 11 | € 169.454,- | € 23.220,- |
2016 | 9 | 4 | € 170.410,- | € 33.944,- |
2017 | 12 | 5 | € 179.381,- | € 33.202,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
J-279-GD | Premium feature | Premium feature | |
K-956-PS | Premium feature | Premium feature | |
RZ-052-L | Premium feature | Premium feature | |
ZN-870-P | Premium feature | Premium feature | |
PB-466-G | Premium feature | Premium feature | |
6-SLF-83 | Premium feature | Premium feature |