Merk | Honda |
---|---|
Model | Cr-v |
Type | MPV |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1529 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 150 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Eerste registratie | 2003-01-24 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2003-01-24 |
APK vervaldatum | 2024-10-13 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 4589
Aantal dagen in bezit: 2197
Aantal dagen in bezit: 1124
Aantal dagen in bezit: 223
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportVeer gebroken of gescheurd
Band onvoldoende profiel
Remonderdelen te veel gecorrodeerd (3x)
Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af
As of wielgeleidingselement ondeugdelijk (2x)
Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
Ruitensproeierinstallatie werkt niet
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
In de schakelaar van de raambediening kan kortsluiting ontstaan.
Kortsluiting in de schakelaar kan leiden tot smelten van de schakelaar, en uiteindelijk tot brand.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen van de schakelaar en indien nodig ook de kabelboom in het portier.
Bij voertuigen van de modeljaren 2001-2003 kan indien de passagiersairbag geactiveerd wordt de interne druk van de opblaasmodule te hoog worden. Scheurt daarbij de opblaasmodule dan kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Losrakende metalen fragmenten kunnen de passagier verwonden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het aanpassen van het voertuig verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal een andere opblaasmodule monteren.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2003 | € 3.750,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2003 | 226.000 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2003 | 8 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1325 |
Periode | 2002-01-01 - 2010-12-16 |
Aantal geregistreerde auto's | 5107 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 2 |
Aantal import auto's | 522 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 2 |
Import percentage | 10% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2002 | 371 | 16 | € 8.084,- | |
2003 | 491 | 30 | € 8.222,- | |
2004 | 548 | 31 | € 8.117,- | |
2005 | 452 | 27 | € 34.749,- | € 8.371,- |
2006 | 347 | 15 | € 33.995,- | € 8.324,- |
2007 | 1172 | 150 | € 39.625,- | € 9.629,- |
2008 | 864 | 102 | € 40.835,- | € 9.613,- |
2009 | 585 | 103 | € 40.530,- | € 9.371,- |
2010 | 277 | 48 | € 41.950,- | € 10.139,- |