€ 19.616,-
Ja, 2023
2001
2023-10-13
Merk | BMW |
---|---|
Model | 3er Reihe |
Type | cabriolet |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 2 |
Gewicht | 1595 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2171 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 163 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2023-10-13 |
---|---|
Eerste registratie | 2001-03-08 |
Eerste toelating in Nederland | 2023-10-13 |
APK vervaldatum | 2025-07-18 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 565
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportWaarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect
Bij de gasgenerator van de bestuurdersairbag kunnen er storingen ontstaan als deze door de jaren werd blootgesteld aan hoge absolute luchtvochtigheid en hoge temperatuurschommelingen
Als de bestuurdersairbag normaal wordt geactiveerd, kan de binnendruk in de gasgenerator te hoog worden. In het meest ongunstige geval kan de gasgenerator ontploffen en kunnen de metalen delen onder omstandigheden letsel veroorzaken.
De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De desbetreffende airbag zal worden vervangen.
Door een defect aan de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan deze ongecontroleerd afgaan ingeval van een aanrijding. Er kunnen metaaldelen vrijkomen en richting de inzittenden geschoten worden.
Indien het defect optreedt en wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden door de rondvliegende metaaldelen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.
Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan van de gasgenerator de behuizing losraken en kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule aan de passagierszijde vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2001 | € 6.472,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2001 | 227.497 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2001 | 10 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1030 |
Periode | 2000-09-13 - 2004-09-08 |
Aantal geregistreerde auto's | 613 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 6 |
Aantal import auto's | 190 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 6 |
Import percentage | 31% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2000 | 38 | 11 | € 41.872,- | € 15.708,- |
2001 | 347 | 110 | € 13.460,- | |
2002 | 175 | 54 | € 14.087,- | |
2003 | 49 | 15 | € 15.169,- | |
2004 | 4 | 0 | € 15.606,- |