€ 24.750 tot € 30.500,-
€ 92.505,-
€ 4.610,-
Ja, 2024
2016
2025-03-20
Merk | Land Rover |
---|---|
Model | Range Rover Evoque |
Type | stationwagen |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 5 |
Gewicht | 1820 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 9 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1999 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 241 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-03-20 |
---|---|
Eerste registratie | 2016-09-27 |
Eerste toelating in Nederland | 2024-02-23 |
APK vervaldatum | 2026-03-18 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 30.500
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2705
Aantal dagen in bezit: 347
Aantal dagen in bezit: 44
Aantal dagen in bezit: 41
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af
De verbindingsbout tussen de linker onderste wieldraagarm en fusee werd bij de montage te vast aangehaald.
De bout kan breken. Het fusee met het wiel kan dan loskomen van de draagarm. Het voertuig wordt instabiel en de bestuurder kan de controle over het voertuig verliezen. Bestuurder kan vooraf een kloppend geluid vanaf de voorzijde van de auto waarnemen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de bevestigingsbout en moer van de onderste wieldraagarm vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2016 | € 26.334,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2016 | 117.040 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 25 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 639 |
Periode | 2011-09-01 - 2018-04-19 |
Aantal geregistreerde auto's | 2886 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 53 |
Aantal import auto's | 1049 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 53 |
Import percentage | 36% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2011 | 128 | 49 | € 69.129,- | € 11.471,- |
2012 | 967 | 383 | € 72.419,- | € 11.123,- |
2013 | 412 | 149 | € 71.810,- | € 10.759,- |
2014 | 367 | 93 | € 70.159,- | € 9.294,- |
2015 | 352 | 96 | € 72.203,- | € 10.348,- |
2016 | 431 | 174 | € 79.273,- | € 11.623,- |
2017 | 225 | 103 | € 85.756,- | € 12.182,- |
2018 | 4 | 2 | € 79.753,- | € 13.537,- |
2019 | 1 | 0 |