€ 8.500 tot € 10.500,-
€ 38.344,-
€ 9.317,-
Nee
2016
2024-03-21
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Vito |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 1910 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 89 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-03-21 |
---|---|
Eerste registratie | 2016-10-14 |
Eerste toelating in Nederland | 2016-10-14 |
APK vervaldatum | 2025-12-21 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 10.500
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Er zijn 3 kilometerstanden en 6 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 eigenaren
5 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 784
Aantal dagen in bezit: 72
Aantal dagen in bezit: 204
Aantal dagen in bezit: 218
Aantal dagen in bezit: 15
Aantal dagen in bezit: 406
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBandenspanning niet op juiste waarde (4x)
Schijf-, trommelrem loopt niet vrij (2x)
Dim-, grootlicht werkt niet (goed)
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvinden.
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van de stuurkolom herstellen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2016 | € 12.950,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2016 | 72.165 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 4 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 699 |
Periode | 2014-11-05 - 2020-09-24 |
Aantal geregistreerde auto's | 1006 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 4 |
Aantal import auto's | 118 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 4 |
Import percentage | 12% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 19 | 2 | € 39.389,- | € 9.565,- |
2015 | 287 | 48 | € 38.696,- | € 9.391,- |
2016 | 247 | 31 | € 38.883,- | € 9.435,- |
2017 | 233 | 23 | € 40.659,- | € 9.881,- |
2018 | 124 | 10 | € 40.487,- | € 9.826,- |
2019 | 85 | 2 | € 41.319,- | € 10.023,- |
2020 | 11 | 2 | € 40.452,- | € 9.817,- |