€ 48.687,-
€ 11.774,-
Ja, 2023
2019
2024-09-03
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Sprinter |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 2202 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 9 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2143 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 114 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-09-03 |
---|---|
Eerste registratie | 2019-04-12 |
Eerste toelating in Nederland | 2023-08-28 |
APK vervaldatum | 2025-09-02 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 2 kilometerstanden en 5 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1599
Aantal dagen in bezit: 343
Aantal dagen in bezit: 29
Aantal dagen in bezit: 240
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe remslang van de vooras kan in contact komen met de binnenbekleding van de wielkast en gaan schuren.
De schuurplekken op de remslangen kunnen op de duur gaan doorslijten, waardoor remvloeistof verlies kan optreden en in het uiterste geval verlies van remvermogen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de remslang vervangen door een nieuwe versie op de vooras.
Via de remklauwen van de achteras kan er na verloop van tijd lucht in het remsysteem komen.
Lucht in het remsysteem resulteert in een veranderd rempedaal gevoel, een langere rempedaalslag en verslechte remwerking.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het niveau van de remvloeistof controleren, de remklauwen aan de achteras vervangen, en de Softwarestand van het ESP stuurapparaat actualiseren.
De bout waarover het rempedaal scharniert kan onvoldoende geborgd zijn en daardoor mogelijk loskomen bij het bedienen van de voetrem.
Als de bout loskomt, zal het rempedaal anders aanvoelen en een andere stand innemen waardoor de remlichten mogelijk continu blijven branden. De remwerking blijft behouden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de borging van de bout in het rempedaaldraaipunt controleren en zonodig vernieuwen.
De gloeitijd relais kan bij een ongeval mogelijk beschadigd raken.
Hierdoor kan er mogelijk kortsluiting ontstaan.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal een afdekkap (Crash box) voor de gloeitijd eindtrap monteren en tegelijk de stroomverzorging naar de gloeitijd-eindtrap met een pyrotechnische zekering uitrusten.
De bouten waarmee het motorkapslot aan de motorkap bevestigd is zijn mogelijk niet goed aangedraaid. Hierdoor kan het slot losraken.
De motorkap kan tijdens het rijden opengaan.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bevestiging controleren en indien nodig herstellen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2019 | € 21.800,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2019 | 83.109 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2019 | 6 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 498 |
Periode | 2018-06-29 - 2021-11-17 |
Aantal geregistreerde auto's | 228 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 11 |
Aantal import auto's | 43 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 11 |
Import percentage | 19% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2018 | 43 | 12 | € 49.864,- | € 12.053,- |
2019 | 75 | 14 | € 51.971,- | € 12.554,- |
2020 | 62 | 13 | € 53.277,- | € 12.864,- |
2021 | 48 | 4 | € 53.919,- | € 13.017,- |