€ 5.100 tot € 6.300,-
€ 52.823,-
€ 12.742,-
Nee
2015
Merk | OPEL |
---|---|
Model | Movano |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2375 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2299 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 136 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2015-11-30 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2015-11-30 |
APK vervaldatum | 2024-01-26 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 6.300
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 1153
Aantal dagen in bezit: 1901
Aantal dagen in bezit: 503
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect
Fusee(kogel) te veel speling
De brandstofleiding in de motorruimte kan beschadigen en lek raken door contact met de motorkabelbundel.
Brandstoflekkage in de motorruimte kan leiden tot een verhoogd risico op brand.
De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met een merkdealer. Deze zal de brandstofleiding controleren, een afstandshouder plaatsen en de leiding vervangen indien nodig.
De olietoevoerleiding van de turbo is niet correct gefabriceerd. Hierdoor kan de leiding lek raken.
Door het lekken van de olietoevoerleiding kan de motor uitvallen en/of brand in de motorruimte ontstaan.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de toevoerleiding van de turbo vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2015 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 725 |
Periode | 2014-11-12 - 2017-04-04 |
Aantal geregistreerde auto's | 41 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 1 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 2% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 1 | 0 | € 53.593,- | € 12.925,- |
2015 | 11 | 0 | € 52.654,- | € 12.702,- |
2016 | 15 | 1 | € 53.286,- | € 12.836,- |
2017 | 14 | 0 | € 53.199,- | € 12.832,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
V-030-DV | Premium feature | Premium feature | |
V-849-FD | Premium feature | Premium feature |