€ 103.078,-
€ 24.695,-
Ja, 2022
2018
2023-05-22
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | X-klasse |
Type | pick-up truck |
Kleur | n.v.t. |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 2501 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2987 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 259 pk |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Verbruik (WLTP) | 10.71 |
CO2 uitstoot | 284 |
Tennaamstelling | 2023-05-22 |
---|---|
Eerste registratie | 2018-12-06 |
Eerste toelating in Nederland | 2022-08-12 |
APK vervaldatum | 2025-06-12 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 267
Aantal dagen in bezit: 16
Aantal dagen in bezit: 718
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe olieafdichtring van de achteras kan vroegtijdig kapot gaan. Als gevolg kan olie in de parkeerrem en bedrijfsrem terecht komen.
Niet goed werken van de parkeerrem en bedrijfsrem.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de olieafdichtringen van de achteras vervangen.
De achterruit is mogelijk niet met zogenaamde EPDM-blokken gemonteerd. Als gevolg is de achterruit dan niet goed ondersteund.
De ruit kan losraken en versplinteren.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Gecontroleerd wordt dan of de EPDM-blokken zijn gemonteerd. Bij ontbreken worden deze gemonteerd.
De retourleiding van de oliekoeler kan tegen de voorasdwarsbalk schuren, beschadigen en lekraken.
olielekkage
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De olieretourleiding word dan gecontroleerd en indien nodig vervangen. De olieleiding wordt beter gemonteerd.
Een hydraulische leidingverbinding van de stuurbekrachtiging kan lekken.
Uitvallen van de stuurbekrachtiging.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De verbinding wordt dan gecontroleerd, zo nodig hersteld en hydraulische olie wordt zo nodig bijgevuld.
Het actieve rem assistent kan mogelijk tijdens het rijden een obstakel onjuist detecteren.
Dit zou ertoe kunnen leiden dat het voertuig vervolgens zelfstandig en verrassend remt voor de bestuurder en het achteropkomend verkeer.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een Mercedes-Benz werkplaats. In het kader van bovengenoemde maatregel zullen we de software van de besturingseenheid van de bestuurdersassistentiesystemen bijwerken.
In de gebruikershandleiding wordt de maximaal mogelijke dakbelasting niet correct vermeldt.
Als de maximale dakbelasting tijdens het gebruik van het voertuig wordt overschreden kan een correcte werking van het ESP-systeem worden belemmerd. Bij een ongeval kan de aan het dak bevestigde belasting verschuiven, de luifel breken en kan de dakbelasting van het voertuig losraken.
De gebruikershandleiding wordt vervangen en een software-update van de radio uitgevoerd om de digitale bedieningshandleiding bij te werken.
De handleiding bevat onjuiste of onvolledige informatie. Het voertuig kan te zwaar worden beladen, de werking van ESP is niet goed beschreven en de betekenis van waarschuwingen op het instrumentenpaneel zijn niet uitgelegd.
Niet of niet goed werken van het voertuigstabilisatiesysteem (ESP).
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de handleiding updaten of indien nodig vervangen.
In de handleiding voor het achteraf monteren van een aanhangerkoppeling, is het aanhaalmoment van de dwarsbalkbevestigingsbouten te hoog aangegeven.
De bouten kunnen breken en de aanhangerkoppeling kan loskomen tijdens het trekken van een aanhangwagen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de bevestigingsbouten vervangen en met het juiste moment vastdraaien.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2018 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 477 |
Periode | 2017-11-08 - 2020-10-19 |
Aantal geregistreerde auto's | 323 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 16 |
Aantal import auto's | 142 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 16 |
Import percentage | 44% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2017 | 27 | 13 | € 74.927,- | € 18.007,- |
2018 | 131 | 60 | € 73.229,- | € 18.224,- |
2019 | 104 | 46 | € 80.680,- | € 19.748,- |
2020 | 61 | 23 | € 86.676,- | € 20.287,- |