Merk | Renault |
---|---|
Model | Master |
Type | gecond. met temperatuurreg. |
Kleur | n.v.t. |
Aantal deuren | 2 |
Gewicht | 2425 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2299 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 136 pk |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Verbruik (WLTP) | 10.19 |
CO2 uitstoot | 268 |
Tennaamstelling | 2025-01-20 |
---|---|
Eerste registratie | 2021-03-31 |
Eerste toelating in Nederland | 2022-02-04 |
APK vervaldatum | 2026-03-31 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 4 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport0 eigenaren
2 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 4
Aantal dagen in bezit: 371
Aantal dagen in bezit: 693
Aantal dagen in bezit: 13
Aantal dagen in bezit: 104
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBandenspanning op 1 as niet gelijk
Spiegelglas beschadigd of verweerd
Verlichting; glas gerepareerd, bewerkt, beschadigd of verwij (3x)
Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij (2x)
Voorruit ernstig beschadigd in directe gezichtsveld
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2021 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 523 |
Periode | 2005-09-01 - 2024-12-30 |
Aantal geregistreerde auto's | 505 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 76 |
Aantal import auto's | 181 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 34 |
Import percentage | 36% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2005 | 2 | 1 | € 8.605,- | |
2007 | 10 | 5 | € 9.712,- | |
2008 | 6 | 3 | € 8.999,- | |
2009 | 3 | 2 | € 8.548,- | |
2010 | 4 | 2 | € 36.398,- | € 8.736,- |
2011 | 19 | 9 | € 42.145,- | € 10.316,- |
2012 | 9 | 4 | € 49.505,- | € 12.117,- |
2013 | 24 | 9 | € 43.035,- | € 10.606,- |
2014 | 29 | 13 | € 52.581,- | € 12.802,- |
2015 | 27 | 12 | € 42.834,- | € 10.542,- |
2016 | 41 | 20 | € 43.441,- | € 10.783,- |
2017 | 25 | 8 | € 49.218,- | € 11.900,- |
2018 | 35 | 13 | € 49.460,- | € 11.860,- |
2019 | 25 | 8 | € 50.086,- | € 12.106,- |
2020 | 41 | 18 | € 51.658,- | € 12.480,- |
2021 | 39 | 14 | € 51.862,- | € 12.304,- |
2022 | 27 | 3 | € 55.097,- | € 13.297,- |
2023 | 45 | 7 | € 52.638,- | € 12.655,- |
2024 | 94 | 30 | € 60.156,- | € 14.468,- |