€ 7.500 tot € 9.300,-
€ 37.844,-
€ 9.179,-
Nee
2015
2020-11-05
Merk | Renault |
---|---|
Model | Trafic |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 1792 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 116 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2020-11-05 |
---|---|
Eerste registratie | 2015-01-13 |
Eerste toelating in Nederland | 2015-01-13 |
APK vervaldatum | 2025-09-17 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 9.300
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 142
Aantal dagen in bezit: 1681
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStadslicht werkt niet (goed)
Stuurkogel te veel speling
Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Veer gebroken of gescheurd
Een bout, aan de rechterzijde van de panhardstang bij de achteras, is niet gemonteerde of niet goed vastgezet.
Losraken van de bout en de panhardstang. Hierdoor kan een verminderde wegligging ontstaan en kans de controle over het voertuig te verliezen. De bestuurder wordt gewaarschuwd door geluiden en het aanlopen van een achterband in de wielkuip.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht z.s.m. contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de bevestiging van de Panhardstang op de achteras controleren en indien nodig correct vastzetten.
E�n of meerdere bouten van het slot van de motorkap kunnen onvoldoende zijn vastgezet.
Tijdens het rijden zou door het losraken van de bouten van het slot de motorkap open kunnen gaan.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de bouten van het motorkapslot opnieuw vastzetten en zo nodig de bouten vervangen.
De bevestigingsbouten van de onderste draagarmen links- en rechtsvoor zijn met een onvoldoende aanhaalmoment vastgezet.
Losraken van de bevestigingsbouten. Hierdoor kan de draagarm geheel of gedeeltelijk losraken, waardoor bestuurbaarheid en het weggedrag van het voertuig verminderd worden. Indien de bouten losgeraakt zijn is dit herkenbaar door geluiden uit de voortrein.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal het aanhaalmoment van de bouten controleren en indien nodig de bouten en moeren vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2015 | € 8.000,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2015 | 218.885 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2015 | 19 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 812 |
Periode | 2014-10-10 - 2017-08-31 |
Aantal geregistreerde auto's | 1558 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 1 |
Aantal import auto's | 222 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 1 |
Import percentage | 14% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 63 | 17 | € 35.565,- | € 8.656,- |
2015 | 703 | 96 | € 37.595,- | € 9.142,- |
2016 | 779 | 108 | € 37.788,- | € 9.212,- |
2017 | 13 | 1 | € 39.964,- | € 9.685,- |