€ 6.600 tot € 8.200,-
€ 43.523,-
€ 10.533,-
Nee
2014
2022-06-13
Merk | OPEL |
---|---|
Model | Vivaro-b |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 1811 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 140 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2022-06-13 |
---|---|
Eerste registratie | 2014-12-24 |
Eerste toelating in Nederland | 2014-12-24 |
APK vervaldatum | 2023-06-10 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 8.200
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 eigenaren
1 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1480
Aantal dagen in bezit: 53
Aantal dagen in bezit: 76
Aantal dagen in bezit: 1053
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportVeer gebroken of gescheurd
Stuurkogel te veel speling
Voorruit beschadigd indirecte of directe gezichtsveld
Een bout, aan de rechterzijde van de panhardstang bij de achteras, is niet gemonteerde of niet goed vastgezet.
Losraken van de bout en de panhardstang. Hierdoor kan een verminderde wegligging ontstaan en kans de controle over het voertuig te verliezen. De bestuurder wordt gewaarschuwd door geluiden en het aanlopen van een achterband in de wielkuip.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht z.s.m. contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de bevestiging van de Panhardstang op de achteras controleren en indien nodig correct vastzetten.
De EGR-pijp is niet juist gefabriceerd en kan daardoor scheuren. Hete uitlaatgassen komen dan vrij in de motorruimte.
Omliggende componenten kunnen door hete uitlaatgassen beschadigd raken. Hierdoor kan de motor afslaan, de rembekrachtiging uitvallen en brandstoflekkage ontstaan.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De EGR-pijp wordt vervangen en omliggende componenten worden gecontroleerd en eventueel hersteld.
Een of beide bouten waarmee de passagiersairbag op de dwarsstang van het instrumentenpaneel bevestigd is mogelijk afwezig.
Bij een frontale botsing werkt de airbag van de voorpassagier mogelijk niet goed.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt gevraagd een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal controleren of de bouten aanwezig zijn en of deze met het juiste aanhaalmoment zijn vastgezet.
E�n of meerdere bouten van het slot van de motorkap kunnen onvoldoende zijn vastgezet.
Tijdens het rijden zou door het losraken van de bouten van het slot de motorkap open kunnen gaan.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de bouten van het motorkapslot opnieuw vastzetten en zo nodig de bouten vervangen.
De fabricage van de voorpassagiersbank is niet goed uitgevoerd. Hierdoor kunnen er in de bank scheuren onstaan.
Verzwakking van de bank. Hierdoor heeft de bank en de daaraan verbonden autogordels onvoldoende weerstand en stevigheid in geval van een aanrijding.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de voorpassagiersbank controleren en indien nodig vervangen.
De hoofdbedrading kan contact maken met het wissermechanisme. Als gevolg daarvan kan deze beschadigen.
Niet meer starten van de motor en/of niet meer werken van de voorruitenwissers.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De hoofdbedrading bij de wissermotor in de motorruimte wordt dan verlegd en met een extra kabelstrop vastgemaakt.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2014 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 843 |
Periode | 2014-11-14 - 2017-06-30 |
Aantal geregistreerde auto's | 268 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 17 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 6% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 15 | 0 | € 43.468,- | € 10.516,- |
2015 | 119 | 8 | € 42.830,- | € 10.364,- |
2016 | 130 | 9 | € 41.467,- | € 10.180,- |
2017 | 4 | 0 | € 42.571,- | € 10.280,- |