€ 10.100 tot € 12.500,-
€ 39.550,-
€ 9.603,-
Ja, 2020
2016
2025-02-28
Merk | Renault |
---|---|
Model | Trafic |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 2027 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 95 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-02-28 |
---|---|
Eerste registratie | 2016-01-01 |
Eerste toelating in Nederland | 2020-11-03 |
APK vervaldatum | 2025-10-04 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 12.500
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 4 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport4 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 6
Aantal dagen in bezit: 91
Aantal dagen in bezit: 492
Aantal dagen in bezit: 401
Aantal dagen in bezit: 414
Aantal dagen in bezit: 174
Aantal dagen in bezit: 69
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportOp de bandenspanningsticker vermelde bandenspanning is te hoog. Tevens is de bandenmaat van het reservewiel mogelijk onjuist.
De kans op een klapband wordt door een te hoge bandenspanning vergroot. Bij gebruik van het reservewiel is er verschil tussen de afmetingen van de overige wielen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen.De voertuigeigenaar wordt verzocht z.s.m. contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal het bandenspanningslabel aanpassen en het reservewiel controleren en indien nodig vervangen.
Een bout, aan de rechterzijde van de panhardstang bij de achteras, is niet gemonteerde of niet goed vastgezet.
Losraken van de bout en de panhardstang. Hierdoor kan een verminderde wegligging ontstaan en kans de controle over het voertuig te verliezen. De bestuurder wordt gewaarschuwd door geluiden en het aanlopen van een achterband in de wielkuip.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht z.s.m. contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de bevestiging van de Panhardstang op de achteras controleren en indien nodig correct vastzetten.
Het waarschuwingssysteem voor de Adblue-inspuiting werkt niet correct.
Indien een voertuig meer dan 67935 km op de teller heeft staan kan de motor van het voertuig mogelijk niet meer aanslaan en kan er een waarschuwingslamp voor de Adbleu op het dashboard gaan branden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht om contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de rekeneenheid inspuiting herprogrammeren.
E�n of meerdere bouten van het slot van de motorkap kunnen onvoldoende zijn vastgezet.
Tijdens het rijden zou door het losraken van de bouten van het slot de motorkap open kunnen gaan.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de bouten van het motorkapslot opnieuw vastzetten en zo nodig de bouten vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 492 |
Periode | 1985-06-25 - 2024-12-31 |
Aantal geregistreerde auto's | 3617 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 1449 |
Aantal import auto's | 865 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 48 |
Import percentage | 24% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1985 | 1 | 1 | ||
1989 | 2 | 1 | ||
1990 | 2 | 1 | ||
1995 | 4 | 2 | ||
1997 | 2 | 1 | ||
2001 | 2 | 1 | ||
2002 | 14 | 7 | ||
2003 | 36 | 19 | ||
2004 | 33 | 17 | ||
2005 | 52 | 28 | € 8.847,- | |
2006 | 70 | 38 | € 9.052,- | |
2007 | 90 | 47 | € 40.313,- | € 8.712,- |
2008 | 208 | 113 | € 28.792,- | € 8.408,- |
2009 | 65 | 34 | € 7.953,- | |
2010 | 140 | 64 | € 32.386,- | € 7.929,- |
2011 | 140 | 50 | € 34.409,- | € 8.646,- |
2012 | 119 | 60 | € 37.395,- | € 8.904,- |
2013 | 24 | 11 | € 37.478,- | € 9.123,- |
2014 | 48 | 17 | € 38.406,- | € 9.358,- |
2015 | 111 | 50 | € 37.741,- | € 9.237,- |
2016 | 130 | 57 | € 38.141,- | € 9.246,- |
2017 | 103 | 42 | € 41.835,- | € 10.008,- |
2018 | 97 | 37 | € 38.470,- | € 9.231,- |
2019 | 194 | 75 | € 41.158,- | € 9.681,- |
2020 | 109 | 33 | € 45.754,- | € 11.077,- |
2021 | 140 | 32 | € 44.558,- | € 10.785,- |
2022 | 88 | 13 | € 51.008,- | € 12.325,- |
2023 | 129 | 7 | € 54.739,- | € 13.157,- |
2024 | 1464 | 7 | € 58.554,- | € 14.141,- |