€ 14.200 tot € 17.500,-
€ 44.153,-
€ 10.697,-
Ja, 2020
2019
2024-12-17
Merk | Citroen |
---|---|
Model | Jumper |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2580 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1997 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 131 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-12-17 |
---|---|
Eerste registratie | 2019-08-06 |
Eerste toelating in Nederland | 2020-10-14 |
APK vervaldatum | 2025-08-06 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 17.500
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Er zijn 2 kilometerstanden en 18 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport0 eigenaren
4 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 9
Aantal dagen in bezit: 371
Aantal dagen in bezit: 670
Aantal dagen in bezit: 303
Aantal dagen in bezit: 14
Aantal dagen in bezit: 158
Aantal dagen in bezit: 135
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
De fusees hebben mogelijk een te grote speling.
De steekassen kunnen hierdoor mogelijk breken waardoor de stuur- en rijeigenschappen kunnen veranderen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de speling bij de fusees, en waar nodig vervangen van de fusee.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2019 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 681 |
Periode | 1995-04-07 - 2025-01-07 |
Aantal geregistreerde auto's | 1102 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 119 |
Aantal import auto's | 395 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 43 |
Import percentage | 36% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1995 | 3 | 1 | ||
1996 | 1 | 0 | ||
1997 | 3 | 1 | ||
1998 | 3 | 1 | ||
1999 | 2 | 0 | ||
2000 | 4 | 1 | ||
2001 | 3 | 0 | ||
2002 | 4 | 1 | ||
2003 | 2 | 1 | ||
2004 | 9 | 5 | ||
2005 | 8 | 4 | € 8.322,- | |
2006 | 24 | 13 | € 8.911,- | |
2007 | 58 | 33 | € 9.334,- | |
2008 | 71 | 40 | € 9.122,- | |
2009 | 26 | 13 | € 41.155,- | € 9.420,- |
2010 | 48 | 27 | € 36.978,- | € 9.630,- |
2011 | 50 | 27 | € 38.116,- | € 9.333,- |
2012 | 14 | 8 | € 41.964,- | € 10.284,- |
2013 | 22 | 12 | € 41.126,- | € 10.106,- |
2014 | 19 | 10 | € 42.683,- | € 10.347,- |
2015 | 28 | 14 | € 43.400,- | € 10.518,- |
2016 | 112 | 49 | € 43.416,- | € 10.687,- |
2017 | 106 | 30 | € 46.297,- | € 11.154,- |
2018 | 94 | 27 | € 44.657,- | € 10.781,- |
2019 | 79 | 23 | € 45.446,- | € 10.971,- |
2020 | 37 | 11 | € 48.159,- | € 11.648,- |
2021 | 42 | 9 | € 50.558,- | € 12.217,- |
2022 | 75 | 6 | € 62.288,- | € 13.487,- |
2023 | 61 | 16 | € 54.328,- | € 13.097,- |
2024 | 93 | 12 | € 62.113,- | € 14.963,- |
2025 | 1 | 0 | € 63.355,- | € 15.258,- |