€ 48.753,-
€ 11.789,-
Ja, 2020
2014
2021-09-17
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Vito Tourer |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2180 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2143 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 136 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2021-09-17 |
---|---|
Eerste registratie | 2014-11-27 |
Eerste toelating in Nederland | 2020-03-10 |
APK vervaldatum | 2025-09-30 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 4 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport0 eigenaren
3 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 392
Aantal dagen in bezit: 1322
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport4 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDrager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2014 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 538 |
Periode | 2014-11-27 - 2024-12-31 |
Aantal geregistreerde auto's | 2315 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 159 |
Aantal import auto's | 1111 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 132 |
Import percentage | 48% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 10 | 5 | € 50.438,- | € 12.190,- |
2015 | 127 | 62 | € 53.871,- | € 12.872,- |
2016 | 281 | 139 | € 55.309,- | € 13.398,- |
2017 | 288 | 140 | € 56.197,- | € 13.576,- |
2018 | 343 | 167 | € 54.713,- | € 13.065,- |
2019 | 466 | 233 | € 56.330,- | € 13.327,- |
2020 | 195 | 93 | € 54.897,- | € 13.077,- |
2021 | 131 | 59 | € 60.407,- | € 14.446,- |
2022 | 295 | 145 | € 68.264,- | € 16.371,- |
2023 | 140 | 59 | € 74.898,- | € 17.687,- |
2024 | 39 | 9 | € 84.705,- | € 20.048,- |