€ 40.750 tot € 50.250,-
€ 81.455,-
€ 19.558,-
Nee
2020
2023-07-27
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Sprinter |
Type | speciale groep |
Kleur | n.v.t. |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 2746 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2143 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 163 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2023-07-27 |
---|---|
Eerste registratie | 2020-01-07 |
Eerste toelating in Nederland | 2020-01-07 |
APK vervaldatum | 2025-07-06 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 50.250
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1122
Aantal dagen in bezit: 175
Aantal dagen in bezit: 648
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe zekeringhouder van de interieurventilator is mogelijk niet juist gemonteerd.
Onder bepaalde omstandigheden kan dit leiden tot warmteontwikkeling in het gebied van de zekeringhouder met brand in het voertuig tot gevolg.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De zekeringhouder en de bedrading zal worden vervangen.
Via de remklauwen van de achteras kan er na verloop van tijd lucht in het remsysteem komen.
Lucht in het remsysteem resulteert in een veranderd rempedaal gevoel, een langere rempedaalslag en verslechte remwerking.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het niveau van de remvloeistof controleren, de remklauwen aan de achteras vervangen, en de Softwarestand van het ESP stuurapparaat actualiseren.
De bout waarover het rempedaal scharniert kan onvoldoende geborgd zijn en daardoor mogelijk loskomen bij het bedienen van de voetrem.
Als de bout loskomt, zal het rempedaal anders aanvoelen en een andere stand innemen waardoor de remlichten mogelijk continu blijven branden. De remwerking blijft behouden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de borging van de bout in het rempedaaldraaipunt controleren en zonodig vernieuwen.
De elektrische kabels die onder de draaibare zitframes lopen, kunnen mogelijk beschadigd raken.
De kabelboom van de zij-airbag loopt ook onder de draaibare stoel door. In het ergste geval kan schade aan de bedrading ertoe leiden dat de zijdelingse airbag zonder reden wordt geactiveerd of niet wordt geactiveerd bij een ongeval.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een Mercedes-Benz dealer. In het kader van bovengenoemde maatregel zal de kabelgeleiding van de draaiende stoelen aangepast worden.
De remslangen kunnen in aanraking komen met de voorwiel binnen-schermen.
De remslangen van de voorwielen kunnen beschadigen met verlies van remvloeistof en remvermogen tot gevolg.
De montagepositie van de spatbordbekledingen en de aangrenzende onderdelen wordt gecontroleerd en zo nodig aangepast of te vervangen. Als een remslang tekenen van slijtage of beschadiging vertoont vragen wij u deze te laten vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2020 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 704 |
Periode | 2007-10-03 - 2025-03-14 |
Aantal geregistreerde auto's | 598 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 41 |
Aantal import auto's | 84 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 10 |
Import percentage | 14% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2007 | 3 | 1 | € 9.517,- | |
2008 | 8 | 2 | € 51.629,- | € 11.467,- |
2009 | 11 | 5 | € 11.021,- | |
2010 | 10 | 2 | € 49.665,- | € 11.042,- |
2011 | 15 | 7 | € 48.372,- | € 11.506,- |
2012 | 13 | 2 | € 51.722,- | € 13.197,- |
2013 | 19 | 6 | € 56.239,- | € 13.699,- |
2014 | 37 | 5 | € 56.726,- | € 14.713,- |
2015 | 45 | 8 | € 53.672,- | € 14.250,- |
2016 | 30 | 6 | € 55.459,- | € 14.277,- |
2017 | 52 | 10 | € 54.607,- | € 14.460,- |
2018 | 24 | 2 | € 61.146,- | € 15.504,- |
2019 | 66 | 10 | € 66.509,- | € 18.301,- |
2020 | 73 | 6 | € 66.627,- | € 16.225,- |
2021 | 47 | 4 | € 67.791,- | € 16.312,- |
2022 | 50 | 4 | € 69.847,- | € 16.800,- |
2023 | 43 | 0 | € 76.676,- | € 18.407,- |
2024 | 50 | 4 | € 82.401,- | € 19.783,- |
2025 | 2 | 0 | € 72.734,- | € 17.486,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
V-653-PV | Premium feature | Premium feature | |
VRN-55-H | Premium feature | Premium feature | |
NT-149-J | Premium feature | Premium feature |