Merk | Volkswagen |
---|---|
Model | Crafter |
Type | voor vervoer voertuigen |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2345 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1968 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 163 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2023-05-26 |
---|---|
Eerste registratie | 2013-05-23 |
Eerste toelating in Nederland | 2013-05-23 |
APK vervaldatum | 2023-06-21 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2023 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 2 kilometerstanden en 9 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport0 eigenaren
3 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2206
Aantal dagen in bezit: 708
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Bij voertuigen van de modeljaren 2012 en 2013 kan het trillingsdempergewicht aan de cardanas losraken van de cardanastussenschijf. Hierdoor kan de cardanas afbreken.
Indien de cardanas afbreekt valt de aandrijving van het voertuig uit en komt het voertuig onbedoeld tot stilstand. Tevens kan een losgebroken cardanas het voertuig aan de onderkant zwaar beschadigen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de cardanas controleren en indien nodig het trillingsdempergewicht vervangen door een tussenschijf zonder dempergewicht.
De lasnaad van de achterasdraagbuis kan scheuren.
Bij scheuren van deze lasnaad kan de constructie van de achteras instabiel worden (losraken). De mogelijkheid is dan aanwezig, dat de bestuurder de controle over het voertuig verliest.
De producent van het voertuig roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met een bedrijfswagen-merkdealer. Gecontroleerd wordt of het voertuig is voorzien van het betreffende type luchtvering. Ter versterking van de achterasdraagbuis worden dan twee extra bevestigingsbeugels gemonteerd.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2013 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 681 |
Periode | 2006-07-25 - 2024-12-30 |
Aantal geregistreerde auto's | 509 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 8 |
Aantal import auto's | 72 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 3 |
Import percentage | 14% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2006 | 8 | 2 | € 11.919,- | |
2007 | 47 | 6 | € 82.982,- | € 13.020,- |
2008 | 63 | 11 | € 11.800,- | |
2009 | 30 | 4 | € 11.148,- | |
2010 | 22 | 5 | € 40.297,- | € 10.268,- |
2011 | 40 | 9 | € 44.541,- | € 11.204,- |
2012 | 43 | 10 | € 43.606,- | € 11.385,- |
2013 | 25 | 3 | € 48.133,- | € 11.362,- |
2014 | 21 | 2 | € 48.329,- | € 11.688,- |
2015 | 25 | 2 | € 48.626,- | € 11.759,- |
2016 | 26 | 1 | € 49.356,- | € 12.296,- |
2017 | 22 | 1 | € 45.324,- | € 11.102,- |
2018 | 33 | 6 | € 50.632,- | € 12.236,- |
2019 | 55 | 5 | € 55.040,- | € 13.204,- |
2020 | 19 | 1 | € 59.312,- | € 14.298,- |
2021 | 9 | 3 | € 57.749,- | € 13.926,- |
2022 | 7 | 1 | € 65.234,- | € 15.705,- |
2023 | 3 | 0 | € 70.899,- | € 17.050,- |
2024 | 11 | 0 | € 69.893,- | € 16.811,- |