€ 9.950,-
Ja, 2019
2009
2024-06-01
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Vito 111 Cdi |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 1850 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2148 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 116 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-06-01 |
---|---|
Eerste registratie | 2009-01-08 |
Eerste toelating in Nederland | 2019-07-23 |
APK vervaldatum | 2026-05-26 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 4 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport4 eigenaren
1 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 631
Aantal dagen in bezit: 77
Aantal dagen in bezit: 439
Aantal dagen in bezit: 57
Aantal dagen in bezit: 342
Aantal dagen in bezit: 15
Aantal dagen in bezit: 8
Aantal dagen in bezit: 7
Aantal dagen in bezit: 334
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDimlicht onjuist afgesteld (2x)
Bij bepaalde klimaatomstandigheden kan na verloop van tijd een chemische verandering ontstaan in het drijfgas van de gasgenerator van bepaalde Takata-airbags.
Bij een ongeval waarbij de airbag wordt geactiveerd, kan deze verandering ertoe kunnen leiden dat de gasgenerator scheurt als gevolg van een verhoogde interne druk. In dat geval zou de airbag geen beschermende werking hebben en zouden de inzittenden verwondingen kunnen oplopen doordat de delen van de gasgenerator loskomen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de bestuurdersairbag vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2009 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1040 |
Periode | 2004-01-29 - 2019-03-07 |
Aantal geregistreerde auto's | 476 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 235 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 49% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2004 | 19 | 9 | ||
2005 | 30 | 14 | € 11.388,- | |
2006 | 58 | 29 | € 10.678,- | |
2007 | 75 | 37 | € 27.750,- | € 10.687,- |
2008 | 71 | 34 | € 25.814,- | € 9.589,- |
2009 | 124 | 64 | € 34.840,- | € 9.465,- |
2010 | 87 | 43 | € 37.340,- | € 9.289,- |
2011 | 5 | 1 | € 40.693,- | € 10.333,- |
2015 | 2 | 1 | € 41.297,- | € 10.018,- |
2017 | 2 | 1 | € 32.771,- | € 7.993,- |
2018 | 1 | 1 | € 45.654,- | € 11.053,- |
2019 | 2 | 1 | € 32.422,- | € 7.910,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
VV-466-N | Premium feature | Premium feature | |
6-VGL-86 | Premium feature | Premium feature | |
VS-457-D | Premium feature | Premium feature | |
VJ582L | Premium feature | Premium feature |