3.9Rapportcijfer
€ 5.900 tot € 7.300,-
€ 31.703,-
€ 7.739,-
Nee
2013
2024-12-18
Merk | Volkswagen |
---|---|
Model | Caddy |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 1582 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1968 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 110 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-12-18 |
---|---|
Eerste registratie | 2013-04-03 |
Eerste toelating in Nederland | 2013-04-03 |
APK vervaldatum | 2025-09-06 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 7.300
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport0 eigenaren
4 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1791
Aantal dagen in bezit: 40
Aantal dagen in bezit: 10
Aantal dagen in bezit: 72
Aantal dagen in bezit: 39
Aantal dagen in bezit: 133
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDeur of laadbakklep van laadruimte sluit niet goed
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Draaipunt onafhankelijke wielophanging te veel speling
De software die in deze voertuigen met een EA189 dieselmotor is ge�nstalleerd zorgt tijdens rollenbanktests mogelijk voor lagere NOx-waarden dan die onder dezelfde omstandigheden op de weg zouden zijn gemeten.
Niet van toepassing
De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. Er wordt dan aangepaste software ge�nstalleerd. De voertuigen met een 1.6L dieselmotor worden tevens voorzien van een zogenaamd stromingsrooster.
De massaverbinding bij de linker dorpel is mogelijk niet voldoende vastgedraaid. Als gevolg daarvan kan de relais voor het contact, de aansturing van de startmotor en starten ongewild worden aangestuurd.
Bij het bedienen van de afstandsbediening kan de motor onverwacht starten. Staat het voertuig in een versnelling, dan komt het voertuig in beweging.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de massaverbinding controleren en indien nodig wordt deze nagetrokken.
Bij voertuigen met een achterklep, geproduceerd tussen 2003 en 2013 kan de schroefverbinding van de kogelbout van de gasdrukveer t.b.v. de achterklep losraken.
Door het losraken/afbreken van de kogelbout kan de achterklep plotseling niet meer ondersteund worden door de gasdrukveer. Hierdoor kan de achterklep dichtvallen met mogelijke kans op letsel voor personen in de buurt van de achterklep.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal een nieuwe kogelbout met onderlegring monteren. Indien de moer van de kogelbout niet meer bruikbaar is moeten er twee steunplaaten met popnagels gemonteerd worden.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2013 | € 7.375,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2013 | 276.870 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2013 | 2 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 910 |
Periode | 2010-12-20 - 2017-03-23 |
Aantal geregistreerde auto's | 417 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 60 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 14% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2010 | 2 | 1 | € 25.561,- | € 6.429,- |
2011 | 58 | 12 | € 31.148,- | € 7.671,- |
2012 | 85 | 14 | € 30.527,- | € 7.644,- |
2013 | 85 | 14 | € 33.145,- | € 8.067,- |
2014 | 69 | 11 | € 34.111,- | € 8.074,- |
2015 | 107 | 4 | € 35.491,- | € 8.637,- |
2017 | 11 | 4 | € 32.587,- | € 7.949,- |