€ 10.700 tot € 13.200,-
€ 66.927,-
€ 16.107,-
Ja, 2018
2013
Merk | Land Rover |
---|---|
Model | Freelander 2 |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2000 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2179 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 191 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2013-07-29 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2018-07-05 |
APK vervaldatum | 2025-07-31 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 13.200
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport0 eigenaren
1 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1802
Aantal dagen in bezit: 2329
Aantal dagen in bezit: 14
Aantal dagen in bezit: 148
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Bij de Range Rover Sport SDV6-uitvoeringen van model 2014 met Dynamic Response System (DRS) kan de positieve accukabel in contact kan komen met de DRS-leidingen. Hierdoor kan de isolatie van de accukabel doorslijten.
Indien de isolatie van de accukabel doorslijt kunnen de DRS-leidingen onder stroom raken. Hierdoor kan kortsluiting ontstaan en brand. Tevens kunnen de DRS-leidingen lekraken waardoor de hydraulische vloeistof uit het DRS-systeem vlam kan vatten indien deze in contact komt met hitte.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de accukabel controleren op schuurplekken en zonodig vervangen. Tevens wordt er een klem op de DRS-leiding aangebracht waardoor de juiste afstand tussen deze leiding en de accukabel gehandhaafd blijft en de accukabel niet meer kan inslijten.
De afdichtingsring van de aansluiting van de brandstofinjector op de terugvoerleiding kan beschadigd zijn tijdens de assemblage.
Brandstoflekkage. Indien de brandstof in contact komt met een heet voertuigdeel is er kans op brand. Brandstoflekkage op de grond kan een glad wegdek veroorzaken en is belastend voor het milieu.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer om een modificatie te laten uitvoeren aan het voertuig. De O-ringen van de injectoren zullen vervangen worden en er wordt een nieuwe overlooprail geplaatst.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2013 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 885 |
Periode | 2006-10-10 - 2015-01-24 |
Aantal geregistreerde auto's | 216 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 1 |
Aantal import auto's | 51 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 1 |
Import percentage | 24% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2006 | 4 | 2 | € 15.285,- | |
2007 | 51 | 9 | € 43.122,- | € 13.455,- |
2008 | 26 | 5 | € 13.355,- | |
2009 | 20 | 7 | € 13.067,- | |
2010 | 17 | 4 | € 53.191,- | € 12.241,- |
2011 | 8 | 3 | € 57.753,- | € 13.624,- |
2012 | 25 | 4 | € 51.705,- | € 13.561,- |
2013 | 31 | 10 | € 51.096,- | € 12.675,- |
2014 | 32 | 7 | € 52.065,- | € 12.689,- |
2015 | 2 | 0 | € 56.507,- | € 13.404,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
VH-477-S | Premium feature | Premium feature | |
VH-408-Z | Premium feature | Premium feature | |
2-VFR-22 | Premium feature | Premium feature |