€ 20.492,-
Ja, 2018
2017
2024-10-02
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Marco Polo |
Type | kampeerwagen |
Kleur | wit |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 2410 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 7 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2143 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 163 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-10-02 |
---|---|
Eerste registratie | 2017-02-23 |
Eerste toelating in Nederland | 2018-09-01 |
APK vervaldatum | 2025-10-02 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 4 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2058
Aantal dagen in bezit: 7
Aantal dagen in bezit: 9
Aantal dagen in bezit: 149
Aantal dagen in bezit: 246
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBandenspanning niet op juiste waarde
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Fusee(kogel) te veel speling
Band onvoldoende profiel (2x)
Scherpe delen aan buitenzijde
Er kan corrosie optreden in de metalen onderdelen van het dakbed onder het matras en de frameversterking van het dak. Deze onderdelen kunnen doorroesten.
Verzwakken van de carosserie, losraken van het dakbed tijdens gebruik.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de onderdelen controleren op corrosie in de omgeving van het dakbed en eventuele beschadigde plekken herstellen. De matras wordt vervangen.
Bij het verdraaien van de linker- en/of rechtervoorstoel kan de bedrading onder de stoel losraken.
De bedrading onder de voorstoel kan beschadigd raken. Hierdoor kan de stoelairbag onbedoeld geactiveerd of gedeactiveerd worden. Indien de stoelairbag gedeactiveerd wordt gaat het SRS-waarschuwingslampje branden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bedrading controleren. De bedrading wordt gepositioneerd en er wordt bescherming aangebracht.
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvinden.
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van de stuurkolom herstellen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2017 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 456 |
Periode | 2017-02-23 - 2018-10-16 |
Aantal geregistreerde auto's | 10 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 5 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 50% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2017 | 6 | 3 | € 52.308,- | € 15.716,- |
2018 | 4 | 2 | € 54.256,- | € 13.096,- |
Kenteken | Laatst gezien | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|---|
N-235-JV | 2021-11-03 | Premium feature | Premium feature |