€ 61.369,-
€ 9.436,-
Nee
2018
2024-09-20
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | C 200 D |
Type | sedan |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1585 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 9 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1950 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 150 pk |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Verbruik (WLTP) | 5.5 |
CO2 uitstoot | 145 |
Tennaamstelling | 2024-09-20 |
---|---|
Eerste registratie | 2018-08-13 |
Eerste toelating in Nederland | 2018-08-13 |
APK vervaldatum | 2025-11-26 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport5 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 542
Aantal dagen in bezit: 49
Aantal dagen in bezit: 295
Aantal dagen in bezit: 70
Aantal dagen in bezit: 1026
Aantal dagen in bezit: 3
Aantal dagen in bezit: 226
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDoor vloeistoflekkage in het vacuümcircuit kan door elektrochemische reactie de temperatuur van elektrische componenten op een punt komen waarop risico voor brand wordt bereikt.
Indien elektrische schakelventielen in contact zouden komen met koelvloeistof; dan kan na verloop van tijd niet uitgesloten worden dat, door een elektrochemische reactie, de temperatuur van het onderdeel continu zal toenemen met in uitzonderlijke gevallen brandgevaar tot gevolg.
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zal een software update doorgevoerd worden en het elektrisch omschakelventiel vervangen.
De software van de ESP-regeleenheid (electronische stabilisatie) werkt mogelijk niet goed.
Niet uit de positie kunnen brengen van de parkeerrem. Bediend kan de parkeerrem niet worden uitgeschakeld, het voertuig kan niet in beweging worden gebracht. Onbediend werkt de parkeerrem bij inschakelen niet. Ook kunnen de remlichten permanent blijven branden met weergeven van een storing op het instrumentenpaneel.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De software van de ESP-regeleenheid wordt dan geupdate.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2018 | € 17.500,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2018 | 284.459 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2018 | 1 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 432 |
Periode | 2018-08-10 - 2020-09-16 |
Aantal geregistreerde auto's | 58 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 1 |
Aantal import auto's | 16 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 1 |
Import percentage | 28% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2018 | 25 | 8 | € 56.573,- | € 6.556,- |
2019 | 20 | 6 | € 58.654,- | € 6.679,- |
2020 | 13 | 2 | € 52.895,- | € 8.857,- |