€ 21.000 tot € 26.000,-
€ 55.975,-
€ 1.337,-
Ja, 2018
2017
2025-07-30
| Merk | Mercedes-benz |
|---|---|
| Model | C 200 |
| Type | coupe |
| Kleur | wit |
| Aantal deuren | 2 |
| Gewicht | 1525 kg |
| Brandstof | Benzine |
|---|---|
| Transmissie | Automaat |
| Versnellingen | 9 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1991 m3 |
| Vermogen (brandstofmotor) | 184 pk |
| Brandstof | Benzine |
|---|
| Tennaamstelling | 2025-07-30 |
|---|---|
| Eerste registratie | 2017-09-01 |
| Eerste toelating in Nederland | 2018-04-25 |
| APK vervaldatum | 2025-09-01 |
| Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
| Gebruikt als taxi | nee |
€ 26.000
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 8 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1701
Aantal dagen in bezit: 24
Aantal dagen in bezit: 928
Aantal dagen in bezit: 135
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe maximaal toegestane bedrijfstemperatuur van individuele diodes op de dynamogelijkrichterbrug kan worden overschreden en kortsluiting veroorzaken.
Brandgevaar.
De voertuigeigenaar wordt verzocht om het voertuig nooit lager dan 10 minuten stationair te draaien. Zodra het mogelijk is wordt aan de voertuigeigenaar verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het preventief actualiseren van de software van de motorstuurdoos