€ 15.750 tot € 19.500,-
€ 44.000,-
Nee
2018
2023-10-19
Merk | OPEL |
---|---|
Model | Ampera-e |
Type | hatchback |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 5 |
Gewicht | 1691 kg |
Brandstof | Elektrisch |
---|---|
Vermogen continue (elektrisch) | 75 pk |
Brandstof | Elektrisch |
---|
Tennaamstelling | 2023-10-19 |
---|---|
Eerste registratie | 2018-01-11 |
Eerste toelating in Nederland | 2018-01-11 |
APK vervaldatum | 2025-10-19 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 19.500
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 8 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1846
Aantal dagen in bezit: 9
Aantal dagen in bezit: 252
Aantal dagen in bezit: 561
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe vloerisolatie is bij activeren van de gordelspanner niet bestand tegen de hete gassen die dan vrijkomen.
brand
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal een bescherming toevoegen aan de betreffende vloerisolatie en een afdekking op de gordelspanner.
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.
Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009).
Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%.
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.
De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%.
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.
De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 90% naar 100%.
Door versnelde slijtage van de stuurkolomonderdelen ontstaat metaalgruis. Hierdoor kan de stuurkolom blokkeren.
Indien de stuurkolom blokkeert is het voertuig onbestuurbaar.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stuurkolom inspecteren op aanwezigheid van gruis en indien nodig de stuurkolom vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2018 | € 16.698,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2018 | 93.051 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2018 | 16 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 544 |
Periode | 2017-01-18 - 2021-01-05 |
Aantal geregistreerde auto's | 3392 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 2 |
Aantal import auto's | 68 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 2 |
Import percentage | 2% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2017 | 235 | 9 | € 43.941,- | |
2018 | 894 | 32 | € 46.997,- | |
2019 | 889 | 6 | € 47.089,- | |
2020 | 1370 | 19 | € 35.506,- | |
2021 | 4 | 2 | € 36.997,- |