€ 4.174 tot € 5.200,-
€ 35.959,-
€ 1.559,-
Ja, 2017
2006
Merk | Mazda |
---|---|
Model | 6 |
Type | sedan |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1460 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2261 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 166 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Eerste registratie | 2006-08-17 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2017-12-29 |
APK vervaldatum | 2025-01-26 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 5.200
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 4 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport5 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 4900
Aantal dagen in bezit: 320
Aantal dagen in bezit: 8
Aantal dagen in bezit: 775
Aantal dagen in bezit: 123
Aantal dagen in bezit: 35
Aantal dagen in bezit: 49
Aantal dagen in bezit: 623
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling
Dimlicht onjuist afgesteld
(Zij-)markeringslichten ontbreken
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Roestschade dorpel
Fusee(kogel) te veel speling
Bij het activeren van de bestuurders- en passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan de behuizing van het ontstekingsmechanisme barsten en metalen fragmenten losraken en door het airbagkussen slaan.
De metalen fragmenten kunnen ernstig letsel veroorzaken van bestuurder of passagier.
De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. Het ontstekingsmechanisme van beide airbags wordt dan vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2006 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 963 |
Periode | 2002-10-10 - 2008-08-12 |
Aantal geregistreerde auto's | 57 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 4 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 7% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2002 | 3 | 0 | € 7.040,- | |
2003 | 20 | 1 | € 7.266,- | |
2004 | 15 | 0 | € 7.561,- | |
2005 | 5 | 1 | € 28.439,- | € 7.245,- |
2006 | 11 | 1 | € 35.959,- | € 7.345,- |
2007 | 1 | 0 | € 9.008,- | |
2008 | 2 | 1 | € 5.526,- |