€ 51.244,-
€ 5.428,-
Nee
2017
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | E 200 D |
Type | sedan |
Kleur | groen |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1680 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 9 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1950 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 150 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2017-12-13 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2017-12-13 |
APK vervaldatum | 2025-11-01 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 6 kilometerstanden en 17 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1692
Aantal dagen in bezit: 86
Aantal dagen in bezit: 387
Aantal dagen in bezit: 355
Aantal dagen in bezit: 176
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport6 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Band beschadigd (2x)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Door vloeistoflekkage in het vacuümcircuit kan door elektrochemische reactie de temperatuur van elektrische componenten op een punt komen waarop risico voor brand wordt bereikt.
Indien elektrische schakelventielen in contact zouden komen met koelvloeistof; dan kan na verloop van tijd niet uitgesloten worden dat, door een elektrochemische reactie, de temperatuur van het onderdeel continu zal toenemen met in uitzonderlijke gevallen brandgevaar tot gevolg.
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zal een software update doorgevoerd worden en het elektrisch omschakelventiel vervangen.
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
In de spanningsrail bij de motor kan kortsluiting ontstaan door vocht inwerking.
Het plastic materiaal van de stroomrail kan oververhit raken waardoor er brandgevaar is.
De voertuigeigenaar wordt op de hoogte gebracht met een vooraf- informatie. De klanten krijgen opnieuw een brief wanneer zij en afspraak kunnen maken met hun merkdealer die preventief de stroomgeleider zal aanpassen en een afzonderlijke stroomkabel zal plaatsen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2017 | € 22.246,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2017 | 211.117 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2017 | 21 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 715 |
Periode | 2016-08-10 - 2019-07-31 |
Aantal geregistreerde auto's | 867 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 6 |
Aantal import auto's | 137 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 6 |
Import percentage | 16% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2016 | 64 | 22 | € 57.992,- | € 3.898,- |
2017 | 417 | 57 | € 59.414,- | € 5.320,- |
2018 | 348 | 53 | € 59.152,- | € 5.816,- |
2019 | 38 | 5 | € 58.640,- | € 7.244,- |