€ 5.200 tot € 6.400,-
€ 31.635,-
€ 3.210,-
Ja, 2018
2014
Merk | Mazda |
---|---|
Model | 3 |
Type | hatchback |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1470 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2191 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 150 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2014-05-21 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2018-01-23 |
APK vervaldatum | 2023-01-19 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 6.400
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 1343
Aantal dagen in bezit: 1765
Aantal dagen in bezit: 736
Check beschikbaar
Niet beschikbaar
Niet beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe luchtinlaatklep kan in gesloten stand blokkeren als gevolg van roetaccumulatie. Hierdoor kan de luchtinlaatklep niet goed functioneren.
Wanneer de luchtinlaatklep in gesloten toestand blokkeert, bestaat de mogelijkheid dat de motor tijdens het rijden spontaan afslaat.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de luchtinlaatklep controleren en indien nodig reinigen of vervangen. Tevens zal de motorregeleenheid worden voorzien van gemodificeerde software.
De as van de vacu�mpomp van het remsysteem kan afslijten en de stoom in het stuurcircuit van de injector kan te hoog oplopen.
Capaciteit van de vacu�mpomp kan afnemen. Hierdoor heeft het voertuig een verminderde remwerking. Brandstofinjectie kan uitvallen. Hierdoor slaat de motor af waardoor het voertuig kan stilvallen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de vacu�mpomp vervangen en een software update van het motorregelapparaat uitvoeren.
De as van de vacu�mpomp van het remsysteem kan afslijten, de stoom in het stuurcircuit van de injector kan te hoog oplopen en de bevestigingsmoeren van de injectoren zijn mogelijk onvoldoende vastgezet.
Capaciteit van de vacu�mpomp kan afnemen. Hierdoor heeft het voertuig een verminderde remwerking. Brandstofinjectie kan uitvallen. Hierdoor slaat de motor af waardoor het voertuig kan stilvallen. Lekken van verbrandingsgassen. Hierdoor kan het oliefilter verstopt raken waardoor de motor kan vastlopen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de vacu�mpomp vervangen, software update van het motorregelapparaat uitvoeren en het aanhaalmoment van de injectoren controleren en deze met het juiste aanhaalmoment vastzetten.
De overdrukklep van het oliefilter werkt mogelijk bij een te lage druk. Ongefilterde motorolie zorgt er dan voor, dat de capaciteit van de vacuumpomp van het remsysteem verminderd.
De rembekrachtiging en daarmee de remcapaciteit kan verminderen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werking van de vacuumpomp wordt dan gecontroleerd. De motor wordt gespoeld en het oliefilter en de motorolie wordt vervangen. Indien nodig wordt de vaccuumpomp vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2014 | € 5.288,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2014 | 239.945 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2014 | 2 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 656 |
Periode | 2013-10-07 - 2019-08-29 |
Aantal geregistreerde auto's | 352 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 2 |
Aantal import auto's | 45 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 2 |
Import percentage | 13% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2013 | 10 | 2 | € 29.874,- | € 3.557,- |
2014 | 52 | 10 | € 30.741,- | € 4.656,- |
2015 | 65 | 16 | € 33.086,- | € 4.750,- |
2016 | 28 | 7 | € 35.492,- | € 6.015,- |
2017 | 90 | 6 | € 32.222,- | € 6.500,- |
2018 | 87 | 4 | € 32.282,- | € 6.866,- |
2019 | 20 | 0 | € 34.645,- | € 8.515,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
RJ-189-D | Premium feature | Premium feature | |
NG-834-J | Premium feature | Premium feature | |
N-199-LT | Premium feature | Premium feature | |
XH-940-P | Premium feature | Premium feature | |
8-TRZ-16 | Premium feature | Premium feature |