€ 30.211,-
€ 3.749,-
Nee
2017
2025-05-04
Merk | OPEL |
---|---|
Model | Astra+ |
Type | hatchback |
Kleur | blauw |
Aantal deuren | 5 |
Gewicht | 1335 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 110 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-05-04 |
---|---|
Eerste registratie | 2017-06-06 |
Eerste toelating in Nederland | 2017-06-06 |
APK vervaldatum | 2025-08-15 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 5 kilometerstanden en 11 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport5 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1507
Aantal dagen in bezit: 322
Aantal dagen in bezit: 407
Aantal dagen in bezit: 17
Aantal dagen in bezit: 2
Aantal dagen in bezit: 546
Aantal dagen in bezit: 88
Aantal dagen in bezit: 4
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport5 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Er is een softwareupdate beschikbaar waardoor de NOX uitstoot wordt verminderd.
Een hogere belasting van het milieu.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de software van de motorregeleenheid updaten.
De hoofdremcilinder kan verontreinigd raken door materiaaldeeltjes afkomstig van de afdichting van de koppelingshulpcilinder. Deze deeltjes blijven aan de afdichtingen van de hoofdremcilinder plakken en veroorzaken lekkage in de hoofdremcilinder.
Indien het rempedaal langzaam en constant wordt ingetrapt bouwt het remsysteem geen remdruk op, en is er onvoldoende remvermogen en/of blijft het koppelingspedaal hangen of komt langzaam weer omhoog.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal het koppelings- en remsysteem controleren, doorspoelen en indien nodig de hoofdremcilinder en koppelingscilinder vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2017 | € 8.888,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2017 | 206.439 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2017 | 6 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 610 |
Periode | 2016-02-01 - 2018-10-08 |
Aantal geregistreerde auto's | 396 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 13 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 3% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2016 | 188 | 5 | € 28.317,- | € 3.221,- |
2017 | 160 | 3 | € 28.870,- | € 3.340,- |
2018 | 48 | 5 | € 30.092,- | € 3.372,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
KP-547-H | Premium feature | Premium feature | |
NX-643-T | Premium feature | Premium feature | |
KJ-849-N | Premium feature | Premium feature | |
KJ-772-V | Premium feature | Premium feature | |
RH-144-Z | Premium feature | Premium feature | |
NN-260-F | Premium feature | Premium feature |